>>216307 Kesäennustuksesi meni muuten nappiin. Mortti ei pysy petissä poissa kimpusta lämpimällä säällä. Röyhkeä nulikka ei edes nouse ylös kun ihminen koittaa tassujen ja peiton välistä luovia itseään aamutoimille :33
>>216483 Se on muuten varmistettu nyt että Vivis osaa ihmiskieltä. "Ei" on tuttu sana, joka tarkoittaa että voinko tässä minuutin sisällä koettaa samaa asiaa uudelleen :333
Anekdootti ei sanan tehokkuudesta.
"Ei" (älä ota sitä paperia siitä pöydältä) *vetää kierroksen ympäri kämppää ja ottaa sen paperin siitä pöydältä kun silmä välttää ja työntää kyntensä siihen)
Note to self... Hmm... pitäisi ryhtyä käyttämään noita mappeja enemmän päivittäisiinkin papereihin...
Häpeäni on ylitsepääsemätön ;_____; >:3 Sanakirjassahan pitäisi olla sanan "viattomuus" kohdalla Mortin kuva ;3 Saatankin ehdotella moista rauhallisesta pikku börhöballerosta :333
[
9 viestiä
|
]
⭰
Nautings
kylpykaveri :3
kuinka kehtaatkaan >:3
Ei me mitään tehty :3
joku palasi juuri eläinlääkäristä
☉.̫☉
kiltti kissa >:3
Biene börh :3
Kyllä sensei!
Haluaisinko parvekkeelle? :3
Taistelukentän kuningas
PURRITO
suorituspaineita
bendeleen ahmaddi :3
Ensin hommat järjestykseen ja sitten nugs
Shirolla ei aina ole silmät kiinni ;3
kisset vaan haluaa pysyä lämpimänä
en pysty liikkumaan :3
Vaihtelu virkistäisi >:3
Juustohampurilainen munalla ja maito mäyllä tovaritch
*wink*
Murakka lehti
Me tulemme kellottaan sua - kissakokoelma
"Mitäs tuolla tapahtuu... Ja mitäs siinä kuvailet?" &a