Perustaja aivan

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 22:36:03 Jäseniä 38 Vierailuja 14 797 Medioita 4792

kissakuvat

Nautings Nautings
kylpykaveri :3 kylpykaveri :3
kuinka kehtaatkaan >:3 kuinka kehtaatkaan >:3
Ei me mitään tehty :3 Ei me mitään tehty :3
joku palasi juuri eläinlääkäristä joku palasi juuri eläinlääkäristä
☉.̫☉ ☉.̫☉
kiltti kissa >:3 kiltti kissa >:3
Biene börh :3 Biene börh :3
Kyllä sensei! Kyllä sensei!
Haluaisinko parvekkeelle? :3 Haluaisinko parvekkeelle? :3
Taistelukentän kuningas Taistelukentän kuningas
PURRITO PURRITO
suorituspaineita suorituspaineita
bendeleen ahmaddi :3 bendeleen ahmaddi :3
Ensin hommat järjestykseen ja sitten nugs Ensin hommat järjestykseen ja sitten nugs
Shirolla ei aina ole silmät kiinni ;3 Shirolla ei aina ole silmät kiinni ;3
kisset vaan haluaa pysyä lämpimänä kisset vaan haluaa pysyä lämpimänä
en pysty liikkumaan :3 en pysty liikkumaan :3
Vaihtelu virkistäisi >:3 Vaihtelu virkistäisi >:3
Juustohampurilainen munalla ja maito mäyllä tovaritch Juustohampurilainen munalla ja maito mäyllä tovaritch
*wink* *wink*
Murakka lehti Murakka lehti
Me tulemme kellottaan sua - kissakokoelma Me tulemme kellottaan sua - kissakokoelma
"Mitäs tuolla tapahtuu... Ja mitäs siinä kuvailet?" &a "Mitäs tuolla tapahtuu... Ja mitäs siinä kuvailet?" &a
 757 näyttökertaa, 9 viestiä, 1.77 MB, 1 tiedosto
21.06.2019 11:07:08
[ + 8 - | ]

tämä kuuluu nyt tänne :F

[30945] [0.mp4] [1.77 MB] [960x694] [] []

kissa

(5203)  · 

käsi

(113)  · 

peitti

 · 

silmät

(69)
21.06.2019 12:39:08 | 12:39:39
#216317 [+-] Piilota Suosittele

>>216307
Kesäennustuksesi meni muuten nappiin. Mortti ei pysy petissä poissa kimpusta lämpimällä säällä. Röyhkeä nulikka ei edes nouse ylös kun ihminen koittaa tassujen ja peiton välistä luovia itseään aamutoimille :33

21.06.2019 18:55:24 | 18:56:29
#216483 [+-] Piilota Suosittele

>>216317

It's the art of börh ;3

Kesäböööörh :333 B3 (also "deal with it" *insert sunglasses* -börh B3 )

Mortin mielestä lämpöön pätee sääntö, että enemmän on enemmän :3 Röyhkeä nulikka = assertiivinen kollipoika ;3


Huumonilla on oikeuksia, mutta vain silloin kun börh suvaitsee antaa niitä, ja tällöinkin kertaluontoisesti >:3

21.06.2019 19:20:35 | 19:21:41
#216513 [+-] Piilota Suosittele

>>216483
Se on muuten varmistettu nyt että Vivis osaa ihmiskieltä.
"Ei" on tuttu sana, joka tarkoittaa että voinko tässä minuutin sisällä koettaa samaa asiaa uudelleen :333

Anekdootti ei sanan tehokkuudesta.

"Ei" (älä ota sitä paperia siitä pöydältä)
*vetää kierroksen ympäri kämppää ja ottaa sen paperin siitä pöydältä kun silmä välttää ja työntää kyntensä siihen)

Note to self... Hmm... pitäisi ryhtyä käyttämään noita mappeja enemmän päivittäisiinkin papereihin...

21.06.2019 19:32:20 | 19:32:36
#216523 [+-] Piilota Suosittele

>>216518

Häpeäni on ylitsepääsemätön ;_____; >:3 Sanakirjassahan pitäisi olla sanan "viattomuus" kohdalla Mortin kuva ;3 Saatankin ehdotella moista rauhallisesta pikku börhöballerosta :333

[ 9 viestiä | ]