Perustaja aivan

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 22:36:03 Jäseniä 38 Vierailuja 14 797 Medioita 4792

kissakuvat

leivontaa leivontaa
kisseohjain :3 kisseohjain :3
En nauti tästä :p t. kisse :3 En nauti tästä :p t. kisse :3
oliko jotain asiaa oliko jotain asiaa
paksu kass paksu kass
Miu mau mou :3 Miu mau mou :3
tötterö tötterö
chonker chonker
Sumāto Neko Kawaii Sumāto Neko Kawaii
Mikään ei riitä Mikään ei riitä
Aleksanterin pylväs Palatsiaukiolla Aleksanterin pylväs Palatsiaukiolla
More money more börh - kokoelma More money more börh - kokoelma
Muutama kissa Muutama kissa
Oh nou! Oh nou!
Kissakuvia Kissakuvia
kickflip kickflip
Hmm... Hmm...
kiusoittelua :3 kiusoittelua :3
mitä olen nähnytkään :3 mitä olen nähnytkään :3
Tyrannosaurus Börh Tyrannosaurus Börh
Maalivahtikipsu Maalivahtikipsu
Monen kerroksen väkeä Monen kerroksen väkeä
verhot pysyy auki >:3 verhot pysyy auki >:3
Mlem Mlem
 603 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.05 MB, 1 tiedosto
18.04.2019 07:05:05
[ + 6 - | ]

Istun tuolilla :3

[28040] [Sitting_Up_On_My_Chair.jpg] [0.05 MB] [600x773] [] []
Sitting_Up_On_My_Chair.jpg

kissa

(5203)  · 

tuoli

(82)  · 

tuolinnoja

 · 

istuu

(56)  · 

ilme

(228)
18.04.2019 12:06:47 | 12:07:35
#190058 [+-] Piilota Suosittele

>>190015

Kuvassa Mortin katse siintää kaukaisuuksiin, jotka avautuvat ikkunan takana. Huolimatta siitä että verivihollinen, kengännauha, vaanii hännän juuressa.

18.04.2019 13:14:06
#190107 [+-] Piilota Suosittele

>>190063
Mä en oo nähny kissaa pitkään aikaan. Pitäsköhän käydä moikkaamassa veljeä ja sen kissalaumaa taas? Ronttia sinne ei voi päästää.

18.04.2019 13:36:57
#190117 [+-] Piilota Suosittele

>>190113
On se ton kokoseks (~40kg), mutta silti niskastakannettava mulkku joskus.

Sitä ei saa kiinni jos karkaa, eikä se tottele komentoja jos se saa vainun. Juoksunopeus 55km/h. Koita pysyä perässä.

Se on silti mun kamu ♥

19.04.2019 05:56:16 | 06:00:47
#190497 [+-] Piilota Suosittele

>>190117

Pidäthän "häkissä" ja käyt leikittämässä ystävää?
Elläimet haistaa jos isännällä ei ole kiva.

Ihan skidinä nähnyt villiksi päässeitä koiroja. Puri poskeen. Ei kiva.

Edit: Koirapelkoa ei ole silti, säästyinpä armeijassa siltä tetanuspiikiltä

19.04.2019 08:07:00
#190529 [+-] Piilota Suosittele

>>190497
Mä leikin sen kanssa päivittäin. Häkiksi voidaan katsoa aidattu piha jossa riittää hehtaaria.

Mua kyllä harmittaa jotkut koiranomistajat ketkä eivät tee koirilleen sääntöjä selväksi.

Kerran yks koira puri mun farkut paskaks, ja omistaja ei sanonu mitään. Läjäytin nyrkillä. Toisen kerran iso paimenkoira, ~100-80kg, uhkaili, omistaja kittas kaljaa tyytyväisenä.

Rontti ei ole koskaan haukannut eikä näykännyt ihmistä vaikka supia, hiiriä, rottia, oravia ja sun muita tappaa ja syö jatkuvasti.

[ 11 viestiä | ]