Perustaja aivan

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 22:36:03 Jäseniä 38 Vierailuja 14 797 Medioita 4792

kissakuvat

Taustakuva Taustakuva
Anna mullekin Anna mullekin
"Jätkä löi oikeesti!" "Jätkä löi oikeesti!"
ajo-opetusta ajo-opetusta
BÖRH BÖRH
Kissetin kynsii Kissetin kynsii
Mee nyt nukkuun t. kissa :3 Mee nyt nukkuun t. kissa :3
Leikkihebuli Leikkihebuli
Saat anteeksi että raatelin kirjekuoresi ;3 <3 Saat anteeksi että raatelin kirjekuoresi ;3 <3
ökyjahti ökyjahti
mutsi ei nyt jaksa mutsi ei nyt jaksa
Murjottu >:3 Murjottu >:3
hei ei me olla pölyä <:3 hei ei me olla pölyä <:3
Antimateria twerkkaa Antimateria twerkkaa
Kissakuvakokoelma (keskiviikon yliannostus) :33 Kissakuvakokoelma (keskiviikon yliannostus) :33
Niin hyvää kumia t. Shiro :3 Niin hyvää kumia  t. Shiro :3
Ikuisti börheytensä :3 Ikuisti börheytensä :3
hyvää jugurttia hyvää jugurttia
vähän pelottaa <:3 vähän pelottaa <:3
Laatuvideo Laatuvideo
nopea poseeraus nopea poseeraus
Nugs Nugs
Kuka siellä metelöi? >:3 Kuka siellä metelöi? >:3
minä vaan tulin tänne :3 minä vaan tulin tänne :3
 737 näyttökertaa, 6 viestiä, 3.62 MB, 3 tiedostoa
11.04.2019 16:22:32
[ + 3 | ]

Harvinainen päiväpeittoluolakissa - Felis Oneiros Maximus

[27551] [IMG_20190411_124019.jpg] [0.93 MB] [4160x3120] [] []
IMG_20190411_124019.jpg
[27550] [IMG_20190411_124020.jpg] [1.22 MB] [4160x3120] [] []
IMG_20190411_124020.jpg
[27549] [IMG_20190411_124023.jpg] [1.47 MB] [4160x3120] [] []
IMG_20190411_124023.jpg

kissa

(5203)  · 

nukkuu

(210)  · 

lähikuva

(8)  · 

mortti

(150)  · 

nuuskii

11.04.2019 22:20:19 | 22:22:54
#185812 [+-] Piilota Suosittele

MOI VIVIS <3 :333

Niin söböä karvakorvaa, lähibörhnuuhkua ja intensiivikellotusta :333 Ja besugarhuhändyli :333

Aivan uskomaton löytö, kuka olisi tohtinut ajatella että tämän börhlajin edustaja olisi saatu kuvattua luonnollisessa ympäristössään ;3

12.04.2019 00:45:35
#185874 [+-] Piilota Suosittele

>>185812

Varovaisella suunnittelulla, periinantamattomuudella ja nykyteknologialla onnistuu. :3

Samaa yllätystaktiikkaa käytin myös matolääkkeen antamisessa, elikko ei tiennyt mikä iski...

12.04.2019 20:40:26
#186313 [+-] Piilota Suosittele

>>185970

Pitää nugustella että jaksaa börhistellä :3

Kauniina kesäpäivinä Morttia ei maalla taida näkyä sitäkään vähää mitä nyt, kun sitten päiväsikeät voi vedellä puskassa :3

[ 6 viestiä | ]