Bört, kolmessa viimeisessä paikassa nojatuoli on luonnollisesti nostettu parhaalle paikalle olohuoneessa, maksimaalisen valon, varjon ja kellottamisen vuoksi, joten se kelpaa nyt Maikille paremmin nukkumapaikaksi kuin lattia. :3
Olin yläkuvassa niin börheyden lumoissa että olin täysin sokea alustan/maton ympärillä vallitsevalle tuolittomuudelle :3 Juu palvelusväen tehtävä onkin löytää börhistuimelle täydellinen paikka :3
Mites muuten viime aikojen rabspolitiikka, onko eletty säännöstelytaloudessa vai onko börhtarjonta vastannut kysyntää? :3
[
4 viestiä
|
]
⭰
pieni mäy :3
Yllätys!
Seikkailuun!
Näin huolletaan komeaa kesäkroppaa :3
Kissa kutsuu illanviettoon
jouluupuuu on kaadettu
Nugs
Maikki börheästi ja tuikeasti Pollarit :3
Hopitihop motherfucker
Kissakuvia ja gifejä
hänellä on vähän hidas sytytys mutta silti kiva :3