Perustaja aivan

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 22:36:03 Jäseniä 38 Vierailuja 14 797 Medioita 4792

kissakuvat

R2-D2:n näyttelijä paljastettu R2-D2:n näyttelijä paljastettu
:3 pelaa piilosta :3 :3 pelaa piilosta :3
Herrasmies Herrasmies
pärisee pärisee
Annappa riisiä :3 Annappa riisiä :3
kyllä minä tänne mahdun >:3 kyllä minä tänne mahdun >:3
Onko tämä herq? Onko tämä herq?
iso vauva :3 iso vauva :3
liian pieni liian pieni
Ping pong Ping pong
Tieteellinen johtopäätös >:3 Tieteellinen johtopäätös >:3
Patjan vaivaamishaaste Patjan vaivaamishaaste
mikä tässä suikuverhossa oikein on mikä tässä suikuverhossa oikein on
kaadoin puskasi homo kaadoin puskasi homo
Pim! Olet börhötisoitu :3 Pim! Olet börhötisoitu :3
Börhali Börhali
liukas kissa liukas kissa
leivontaa leivontaa
Kissojen metkuja :3 Kissojen metkuja :3
oliko jotain asiaa oliko jotain asiaa
Hobitti kissejä Hobitti kissejä
Kissakuvia ja gifejä Kissakuvia ja gifejä
I iz birb :3 I iz birb :3
Nyt kävi näin :3 Nyt kävi näin :3
 661 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.75 MB, 1 tiedosto
08.01.2019 13:19:35
[ + 5 | ]

Intensiivinen katse

[22682] [tiedosto.png] [0.75 MB] [720x910] [] []
tiedosto.png

kissa

(5203)  · 

murha

(44)  · 

ikkuna

(104)
08.01.2019 13:34:56
#143689 [+-] Piilota Suosittele

>>143688

Herggunabbeja tulee ruokapakettien kylkiäisinä myös, mutta aivan liian pienissä määrin.
Ainakin näin on Mortin kanta. Eilen piilottelin eri puolelle huonetta palasia herkkutikusta. Viviksellä kesti n. 5 minuuttia löytää ne kaikki, 10 minuuttia etsiä onko niitä enempää ja 15 minuuttia pyytää lisää :3

08.01.2019 13:36:33 | 13:38:31
#143692 [+-] Piilota Suosittele

>>143689

:DDDD

Ja luovuttamisen jälkeen 30 minuuttia tuijottaa paheksuvasti? >:3

On se kun koskaan ei voi olla tyytyväisiä siihen mitä saadaan, aina pitäisi olla yksi vielä ;3 Börh :333

Ainakin tuli todettua että Vivamortin hajuaisti toimii moitteettomasti. Nuuh! :3

08.01.2019 15:17:28 | 15:19:27
#143738 [+-] Piilota Suosittele

>>143719

Ei kerennyt varastaa, mutta vivis heilautti sitten semmoisen nättitöpötyksen siinä vieressä että piti antaa yksi siivu ohuen ohutta kinkkua. ;3

[ 11 viestiä | ]