Toisaalta kuinkahan villi Mortti sitten oisi jos olisi ihan kastroimaton laulaja? :3 Ja kuinka monet tonnikalaelarit pitäisi maksaa, kun Vivis olisi houkutellut naaraita lumoavilla laulutaidoillaan ;3
Löytyisköhän jostain vielä se äänite kastraattilaulajan (ihmissellaisen >:3) äänestä, linkitit joskus mutta hukkasin... Googlaan jos jaksan ;3
Kastraattilaulajilla on kaunis ääni lajista riippumatta ;3 Eipä sillä etteikö tuo keksintö sinänsä olisi ollut järkyttävä ja vastenmielinen :/ Kissojen snibeni snabausta kyllä kannatan ettei suotta monistuta epäotollisiin olosuhteisiin :3
[
3 viestiä
|
]
⭰
mene lujaa :3
Kuplassa
Jomppanen ei katoa muistoistamme koskaan ;___; :3
laatikko
Kohta napsahtaa sormille
hurja vapaaottelija :3
Juotko edes murakkaa?
Valtaistuimeni
samixet
pehmein saalistus ikinä :3
börh
Mites tässä näin kävi? ;__;
solet munny
mirrin imemistä
Tanssija
pelastettu
Uusi Sfinksi
Ihminen, palastele nämä kalat meille >:3
Taikinan laadunvalvonta
Bigguinen döböttelijä :3
Kissagifejä
WTF? :3
mielenkiintoista
oof,saippua,tassut,lähellä,fuufuu ja katseleva kissa :3