Perustaja aivan

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 22:36:03 Jäseniä 38 Vierailuja 14 797 Medioita 4792

kissakuvat

here is johnny :> here is johnny :>
Mlem macgoo Mlem macgoo
ergonomia ergonomia
Börheä loordi Börheä loordi
Kissa- ja Koiragifejä Kissa- ja Koiragifejä
"Tämä on lunta." "No niin ilmeisesti on." :3 "Tämä on lunta." "No niin ilmeisesti on." :3
Ei maistunut hyvälle >:3 Ei maistunut hyvälle >:3
et saa sitä >:3 et saa sitä >:3
heränneenä heränneenä
*rahirahi* *rahirahi*
Elegantti kissa :3 Elegantti kissa :3
meni hihaan meni hihaan
kuumaako kuumaako
Biene börh :3 Biene börh :3
laatikossa laatikossa
haukotus haukotus
kiitos kiitos
Onko tiede mennyt tällä kertaa liian pitkälle? Onko tiede mennyt tällä kertaa liian pitkälle?
Fingerpori Fingerpori
Ihminen! Korjaa tämä kylmyys! >:3 Ihminen! Korjaa tämä kylmyys! >:3
cat6börh cat6börh
salainen agentti salainen agentti
smooth smooth
Jääkeppustelua Jääkeppustelua
 892 näyttökertaa, 15 viestiä, 0.35 MB, 1 tiedosto
29.11.2018 13:23:15
[ + 5 | ]

Näin syöksytään uneen

[21044] [0.jpg] [0.35 MB] [2048x1536] [] []
0.jpg

kissa

(5203)  · 

makaa

(187)  · 

nukkuu

(210)
29.11.2018 18:52:20
#126637 [+-] Piilota Suosittele

>>126627

"Voi tuoli, sinä ymmärrät minua..." :333

Osoittaa ystävyyttä bylleasennollaan ;3 Tai sitten on vain muuten niin rättipoikkikatki ettei suotta jaksa alkaa kroppaansa oikomaan :3

29.11.2018 18:55:16
#126641 [+-] Piilota Suosittele

>>126637

Kellotushalut kohtaa nukkumishalut.

Siitä on nämä asennot tehty.

Elikkä tuossa kaveri kävi leffaa katsomassa ja makkariin kannettiin sitten ylimääräinen tuoli. Mortti otti sen jo samana yönä omakseen niin en ole raaskinut viedä pois. :3

29.11.2018 18:56:05 | 18:56:52
#126644 [+-] Piilota Suosittele

>>126641

Hyvä analyysi :3

Joo ei olekaan sun tuoli enää ;3

Hyvä piirre kyllä Mortissa että näkee mahdollisuudet tavaroiden siirtelyssä, ei tule mäy mäy mäytä jos jokin huonekalu on siellä missä ei ennen ollut :3

30.11.2018 01:44:15 | 01:46:16
#126812 [+-] Piilota Suosittele

>>126801

Kumpi kerkeää ensin, niin koeponnistaa :3

Vivis ei ole petaamisen ystävä niin paljon, hän mieluummin tekee petivaatteille "EI!" asioita ;3

Edit: kuulostipa pahalta *börheitä asioita :3

30.11.2018 15:30:16
#126916 [+-] Piilota Suosittele

>>126892

Entistä tuuheampi talvibörh tulee tilalle, varsinkin kun kroppa havaitsee kylmyyden hangessa temmeltäessä :333

Joo ei ole kovin tieteellinen näkökulma, mutta börh :3

[ 15 viestiä | ]