Perustaja aivan

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 22:36:03 Jäseniä 37 Vierailuja 14 876 Medioita 4796

kissakuvat

"Joko nyt on aamu?" :3 "Joko nyt on aamu?" :3
huomiota :3 huomiota :3
longcat longcat
pelin henki pelin henki
Nauttii Nauttii
moikka meen nukkuu :3 moikka meen nukkuu :3
Istun kuitenkin >:3 Istun kuitenkin >:3
thicc thicc
Kellotan sinua >:3 Kellotan sinua >:3
lempilelu lempilelu
cheek rubs :3 cheek rubs :3
pimeyden valtias pimeyden valtias
Invisible hugbuddy :3 Invisible hugbuddy :3
Olen pettynyt Olen pettynyt
Hyvät näkymät :3 Hyvät näkymät :3
Näin rötväsi Börhthustra :3 Näin rötväsi Börhthustra :3
Vessapaperinpidike Vessapaperinpidike
saatanallinen kisse :3 saatanallinen kisse :3
Kissa-tv Kissa-tv
Auringonbörhennys :3 Auringonbörhennys :3
I'll be watching you... I'll be watching you...
Sillä välin rinnakkaistodellisuudessa :3 Sillä välin rinnakkaistodellisuudessa :3
imurille käyttöä :3 imurille käyttöä :3
Yllätys Yllätys
 833 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.62 MB, 1 tiedosto
10.08.2018 17:53:36
[ + 7 - | ]

"Taas tämmöinen? Ettekö jo oppineet viime kerrasta?!"

[15881] [Screenshot_2018-08-10-guremike.jpg] [0.62 MB] [800x2544] [] []
Screenshot_2018-08-10-guremike.jpg

kissa

(5208)  · 

kissat

(176)  · 

börh

(1050)  · 

muikeat

 · 

kisset

(7)  · 

guremike

(10)  · 

vauva

(114)
10.08.2018 19:24:25
#82170 [+2] Piilota Suosittele

Kuva1:
"Jumalauta veli Miuku, tää ötökkä haisee vahvasti!"

"Pois siitä tieltä veli Mauku ja anna määkin nuuhkasen kunnolla vaikka käry tuntuu täällä asti"

Kuva2:
"Maeooooooeeeewwww. Ou mama...!"

Kuva3:
"Hyi helvetti, oikeassa olit veli Mauku. Ihmispentu on aivan sinapissa. Jotain pitäis nyt tehdä. Tätä pitää pohtia oikein makuuasennossa ja vähän paiskoa häntää puolelta toiselle."

"Vittu, vittu, vittu, turpa vittu kiinni Miuku, nyt vittu heti. Et muistuta! En katso! En tule yhtään lähemmäksi! Naama itään niin haiseekin vähemmän. Vittu mitä paskaa. Siis ihan 100% miumaupaskaa!"

Kuva4:
"Hoomani! Toukka on paskonut niin, että kaulasta alaspäin on tervassa. Pitääkö se jumalauta nuolla puhtaaksi?"

"Miuku nyt vittu.. vitun vittu, mää vittu revin noi vitun silmät sun päästäs. Vittu, että sä oot sekasin!"

[ 3 viestiä | ]