Rontti ei käy kimppuun, mutta OUUUUUWWH SAATANA!!! -äänellä ja itteansä ravistelemalla saa kaikki herätettyä 06-07 eikä se tollo tiedä millon on viikonloppu tai loma.
Joskus jos se pääsee, se oman aamupesunsa jälkeen herättää sut pusulla.
>>305483 Se kuuluu pari rappua ylöspäin kun koira on huoneessaan. Töipäivinä siihen herää mieluusti (JA TEHOKKAASTI), mutta ei vapaalla huvittas sitä läpsimistä kuunnella kun on pelannut aamukolmeen.
[
5 viestiä
|
]
⭰
Mitäs siellä?
Annan anteeksi :3 ...no ei sitten! >:3
Intiaanit :3
BZZAAAAM
Työni on kohta tehty :3
paketissa
leivontaa
Kissaperhe 2
Selkäsi takana :p
"Get heres from theres! >:3" - Shiro 5-vuotiaana :3