Perustaja aivan

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 22:36:03 Jäseniä 38 Vierailuja 14 823 Medioita 4796

kissakuvat

tärisee tärisee
keskustelu keskustelu
Kersantti Dornan Kersantti Dornan
Börheä hedelmä Börheä hedelmä
Herätys! Herätys!
Mr Murakka Mr Murakka
Uskollinen ystävä :3 Uskollinen ystävä :3
Meikkisi ovat minun >:3 Meikkisi ovat minun >:3
kissa,kynä,vitsi kissa,kynä,vitsi
en pysty liikkumaan :3 en pysty liikkumaan :3
Iloinen kissa Iloinen kissa
Murakka anime Murakka anime
täällä sitä ollaan :3 täällä sitä ollaan :3
anna lisää >:3 anna lisää >:3
hitsi kissa :D hitsi kissa :D
Me tulemme kellottaan sua - kissakokoelma Me tulemme kellottaan sua - kissakokoelma
huomion kipeä huomion kipeä
Ylväät pylväsbörheät :3 Ylväät pylväsbörheät :3
Bört the Police >:3 Bört the Police >:3
Mikä siellä? Mikä siellä?
epäilyttävä pallero epäilyttävä pallero
Meloni Meloni
Are you serious? Are you serious?
We meet at last cheezburger We meet at last cheezburger
 654 näyttökertaa, 22 viestiä, 0.05 MB, 1 tiedosto, 27.12.2019 11:13:48
[ + 3 - | ]

Börhen Throne

[38030] [My_Throne.jpg] [0.05 MB] [600x593] [] []
My_Throne.jpg

kissa

(5207)  · 

got

(11)  · 

sänky

(133)  · 

makaa

(187)  · 

peti

(15)
23.10.2020 12:59:14
#401663 [+-] Piilota Suosittele

>>401650

:333

Hienoa Mortti! :3 Iso poika jo <3 ;3

Luuliskin kyllä tuon pedin tykötarpeineen kelpaavan, ja vielä Bunnypus kaverina :3 Vivis on niin tiiviillä lämbökerällä että just ja just korvista näkee missä pää on :3 Kopassa on sitten hyvä piereskelläkin, jos niikseen tulee ;3

23.10.2020 13:44:13 | 13:44:48
#401673 [+-] Piilota Suosittele

>>401663
Ei vaatinut kuin hieman kantamista joka kerta kun alkoi hänellä silmä luppasemaan. Vivamort luottaa minuun, että automaattisesti muuttuu semmoiseksi löllön-pöllöksi. "Mihin nyt mennään?"

(Paitsi jos on havainnut kopan >>>:3)

Ja tietysti extraviltin. :3
Sielläpä tuhnutelkoon paukkunsa. Ruokakin on sopivan lähellä että voi vaikka "vahingossa" kierähtää syömään.

23.10.2020 22:46:40 | 22:47:34
#401992 [+-] Piilota Suosittele

>>401982

No nyt pyhiä odotellessa olisi aikaa askarrella näitä ylimääräisiä pahvejakin johonkin muotoon. Siinähän olisi mukava aktiviteetti. Kiitos huomautuksesta.

Mortti on ollut hieman ujobörh ja ei ole suostunut sellaisiin kuvauksiin helpolla, mitä @psyyke :denin videoihin tarvittaisiin, mutta jatko-osa on jo suunnitteilla. #nospoilers

24.10.2020 01:43:24 | 01:48:56
#402063 [+-] Piilota Suosittele

>>402061

Enpä voi väittää että olisi jotenkin epäterveellinen idea ;3

Tavallaan olis, sitten kun se päivä koittaa, selkeintä poistattaa koko tunnus. Mä en ole niin sisäpiirissä, että olisi vaaraa että joku matkii mua. Susta taas en ole niin varma :3

25.10.2020 14:28:31
#402519 [+-] Piilota Suosittele

>>402427

Börheyttä, miesrakkausaatiota vai jotain muuta, vai kaikkea? ;3

En halua aiheuttaa mitään paineita, mutta jos vastaat väärin, tulee nekkuun! >:3 Tosin niin voi käydä myös jos vastaat oikein, mutta silloin kyseessä on ystävällinen Morttidögs <3 ;3

25.10.2020 14:38:56
#402524 [+-] Piilota Suosittele

>>402519

bōs-henkisessä; niin kuin täällä ollaan, tulee börheyden jakamisen tarve.

Haluaisin kuvitella olevani kuin sukallinen puuroa. Iskee lujaa mutta hellästi ja ennen siivousta kaikki saavat syödäkseen. ;3

25.10.2020 14:47:02
#402531 [+-] Piilota Suosittele

>>402529

Tai jos ylipäätään kaurapuuroa jää yli :3 Jos on laiskabörh kuten minä, kaataa vain maitoa ja jauhoja ja suolaripauksen suoraan kattilaan ja sekoittaa ja levittää lätyksi pellille ja leikkaa paistamisen jälkeen paloiksi :3

25.10.2020 14:51:23
#402536 [+-] Piilota Suosittele

>>402534

:333

(Kunpa en olisi ikinä sortunut suomalaiseen leffankuvatukseen nimeltä Häiriötekijä, mutta unohdetaan se. Legendaarisen musiikin väärinkäyttöä prkl! >:3 )

[ 22 viestiä | ]