Kissa helevetiin siitä! Sitäpaitti se oli varmsti koiran syytä ku sillä on semmonen iso hielutin takapuolessaan mikä laittaa kaikki paikat paskaks. Yritin kovasti ottaa siitä kiinni, mutta vähäinen voimani oli liian pientä pysäyttääkseni sen pyörremyrskyn. Mutta tein kyllä kaikkeni. Saako nyt sitten sitä Whiskassia taas?
[
3 viestiä
|
]
⭰
Kissakuvia
meew :3
ku ku kummitus :3
bendeleen händä >:3
näin sillä kuuluu tehdä :3
Korjasi näkönsä :3
Muks!
Midäs däällä laminoidaan? :3
Monipuolinen työnkuva :3
Korttibörh
tässä on hyvä
halusinkin tehdä noin :3
kissadokumentti
Taikinan laadunvalvonta
Pikku tanssi (=`ω´=)
mäy :3
hyvä on, minä luovutan :3
Näin koulutetaan palkkamurhaajaa >:3
Tasapainoiset rullat :3
niin vihainen >:3
majesteettisen tyylillisesti ja ammattitaidokkaasti