Perustaja aivan

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 22:36:03 Jäseniä 37 Vierailuja 14 868 Medioita 4796

kissakuvat

Kissa portaikossa Kissa portaikossa
perjantai reivit perjantai reivit
en ole yhtään outo :3 en ole yhtään outo :3
mirrin imurointi mirrin imurointi
Pesi kamunsa Pesi kamunsa
Välipalaa :3 Välipalaa :3
mäy :3 mäy :3
Siivouspäivän linnaleikit :3 Siivouspäivän linnaleikit :3
tuntuu höpöltä tuntuu höpöltä
Antimateria eläinlääkärissä Antimateria eläinlääkärissä
Jykävärunkoinen katti Jykävärunkoinen katti
auttaa kulkukissaa juomaan auttaa kulkukissaa juomaan
raptor kitty :3 raptor kitty :3
oppipahan :3 oppipahan :3
Uusbörhismin paavi Uusbörhismin paavi
Hyi et tuo sitä tänne >:3 Hyi et tuo sitä tänne >:3
diudiu diudiu
salainen agentti salainen agentti
löit liian kovaa löit liian kovaa
Kissagifejä Kissagifejä
herkkuja herkkuja
nuuhnuuh :3 nuuhnuuh :3
lämmintä lämmintä
Hän on saapunut! Hän on saapunut!
 644 näyttökertaa, 6 viestiä, 1.33 MB, 1 tiedosto
14.11.2019 10:04:47
[ + 5 - | ]

I iz birb :3

[36666] [tiedosto.jpg] [1.33 MB] [1248x1662] [] []
tiedosto.jpg

kissa

(5208)  · 

linnunpönttö

 · 

lintu

(180)  · 

puu

(105)
14.11.2019 14:02:18 | 14:04:50
#270451 [+-] Piilota Suosittele

En halua tietää mitä tapahtui ennen kuin päästiin tähän pisteeseen ;___; Senkin tihulaiset >:3

Mutta niin söböt :333 Eihän tuollaisille voi olla edes vihainen ;3

14.11.2019 17:45:25
#270547 [+-] Piilota Suosittele

>>270537

Mortti ei takuulla ole unohtanut sitä yhtä kesäistä päivää kun ajoit hänet syömään lintujen sijasta salaattia ;3

"I may forgive, but I'll never forget" >:3

15.11.2019 11:45:51 | 11:46:03
#270840 [+-] Piilota Suosittele

>>270824

Juu, tästä päästäänkin taas ekaan kommenttiini >:3

"EI!"

"Kurrr?" :3


Viviksellä on kyllä asiat niin börheästi että voisi vähän joustaa lintuperheiden hyväksi, mutta minkäs börh vaistoilleen mahtaa ;__; :3

15.11.2019 11:56:05
#270844 [+-] Piilota Suosittele

>>270824 Naapurin kissa sai tappotuomion, kun söi ensin linnut pihasta ja pari viikonloppua sitten jäähdytin paistamaani porsaan paahtopaistia ikkunanlaudalla se perkele vei sen... tiesin siitä, kun kissan jäljet terassilla.
Olisi kyllä ollut helvetin hyvää kylmän kaljan kera syödä paahtopaistia prkl

[ 6 viestiä | ]