Perustaja aivan

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 22:36:03 Jäseniä 38 Vierailuja 14 825 Medioita 4796

kissakuvat

ihmeelisesti lämmittää tämä paikka ihmeelisesti lämmittää tämä paikka
kissedietti kissedietti
Kissa Kissa
et saa tortillaa >:3 et saa tortillaa >:3
she dead she dead
I regret nothing >:3 I regret nothing >:3
pieni kasa palluroita :3 pieni kasa palluroita :3
tässä on hyvä tässä on hyvä
tässä on hyvä :3 tässä on hyvä :3
kaappaaja :3 kaappaaja :3
kisse adoptoi kisse adoptoi
Yaaar me hearties! :3 Yaaar me hearties! :3
toimitusjohtaja toimitusjohtaja
deadlinet paukkuu deadlinet paukkuu
Hyvän yön setit Hyvän yön setit
Kissanpennut haluaa... Kissanpennut haluaa...
lämpimässä lämpimässä
*wink* *wink*
nuuh nuuh lääkettä :3 nuuh nuuh lääkettä :3
Ihana pikkuinen Myy Ihana pikkuinen Myy
Narkki narkkaa :3 Narkki narkkaa :3
Kissakuvia Kissakuvia
Kyllä, varasin parhaan tv-tuolisi. U mad? ;3 Kyllä, varasin parhaan tv-tuolisi. U mad? ;3
börh börh
 817 näyttökertaa, 12 viestiä, 0.19 MB, 1 tiedosto
21.08.2019 04:05:50
[ + 6 | ]

Kateellinen

[33481] [0.jpg] [0.19 MB] [1440x1440] [] []
0.jpg

kissa

(5207)  · 

koira

(1228)  · 

ilme

(228)  · 

katse

(63)
21.08.2019 10:02:08 | 21:34:24
#238177 [+-] Piilota Suosittele

>>238098

;_______________;

Fun fact, olin viikonloppuna kylässä kaverilla, jolla on kaksi kollikissaa, ja tuo oli aika tarkkaa toisen katin ilme ja asento kun olin ensin paijannut sitä vaikka kuinka pitkään ja sitten kävinkin välillä moikkaamassa ja rapsuttelemassa toista. (Molemmat tykkää paijauksesta, mutta tää eka on sellainen että tulee itse hakemaan huomiota, toinen ei alkutervehdyksen jälkeen enää itse juurikaan lähesty aktiivisesti mutta moottori toimii sílti :3 )

Koska minulla on kaksi kättä, sanoin että hyppää tänne (siihen makkarin ikkunalaudalle jossa ne välillä tykkää hengata), mutta ei. Aikansa tuijoteltuaan ja mustisteltuaan bendele kyllästyi ja meni keittiöön odottelemaan. Kun huomasi että olin tulossa sinne, ilme valpastui ja se paineli suoraan olkkariin. Menin perässä, istuin sohvalle, ja sitten taas nuuh nuuh bögs hurr hurr :333

Jouduin syömään kaksi (tupla-annoksen) allergialääkettä, tämän takia oli vähän tunkkainen ja päänsärkyinen olo kyläreissun jälkeen ;_____; Mutta worth it :333

21.08.2019 10:25:39
#238181 [+-] Piilota Suosittele

>>238178

No sehän on vain iloinen kun börheät on iloisia :3 En mä nyt koko ajan ollut jossain toisessa huoneessa :D Ja me oli käyty syömässä ja kaupoilla (joo en oo mikään shoppailijatyyppi mutta kyllä sitä nyt satunnaisesti jaksaa), kysyin erikseen että voinko tulla moikkaamaan kissoja :3

21.08.2019 16:01:03
#238298 [+-] Piilota Suosittele

>>238295

Kiitos! ;3

Oli kyllä börheää börheyttä, jo saapuessa oli kaksi börheää päätä yhdessä nuuhkimassa ja puskemassa että ketäs täältä tuli :3 Toki kenkäni ja laukkuni haisteltiin myös ;3

[ 12 viestiä | ]