Perustaja aivan

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 22:36:03 Jäseniä 37 Vierailuja 14 959 Medioita 4797

kissakuvat

häkkeri kisu häkkeri kisu
tämä on nyt minun tämä on nyt minun
Ensimmäinen kuva kissasta Ensimmäinen kuva kissasta
Kipsu must die >:3 Kipsu must die >:3
mitä olet mennyt tekemään <:3 mitä olet mennyt tekemään <:3
Khimaira Khimaira
boop boop
haiset homolta haiset homolta
Kissakuvia Kissakuvia
Lays :3 Lays :3
Rabs Rabs
et saa sitä >:3 et saa sitä >:3
Oh gosh Oh gosh
Kesäilyä Kesäilyä
herkkuja herkkuja
viidakko on massiivinen viidakko on massiivinen
Pubun kanssa nogosilla :3 Pubun kanssa nogosilla :3
Tervetuloa kynsikaupunkiin >:3 Tervetuloa kynsikaupunkiin >:3
Ei saa siivota kaikkea >:3 Ei saa siivota kaikkea >:3
tämä kuuluu nyt tänne :F tämä kuuluu nyt tänne :F
Kuinkas sitten kävikään? Kuinkas sitten kävikään?
Hiustenkuivaaja :3 Hiustenkuivaaja :3
asianajajani asianajajani
Nugs Nugs
 606 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.05 MB, 1 tiedosto, 18.04.2019 07:05:05
[ + 6 - | ]

Istun tuolilla :3

[28040] [Sitting_Up_On_My_Chair.jpg] [0.05 MB] [600x773] [] []
Sitting_Up_On_My_Chair.jpg

kissa

(5209)  · 

tuoli

(83)  · 

tuolinnoja

 · 

istuu

(56)  · 

ilme

(228)
18.04.2019 12:06:47 | 12:07:35
#190058 [+-] Piilota Suosittele

>>190015

Kuvassa Mortin katse siintää kaukaisuuksiin, jotka avautuvat ikkunan takana. Huolimatta siitä että verivihollinen, kengännauha, vaanii hännän juuressa.

18.04.2019 13:14:06
#190107 [+-] Piilota Suosittele

>>190063
Mä en oo nähny kissaa pitkään aikaan. Pitäsköhän käydä moikkaamassa veljeä ja sen kissalaumaa taas? Ronttia sinne ei voi päästää.

18.04.2019 13:36:57
#190117 [+-] Piilota Suosittele

>>190113
On se ton kokoseks (~40kg), mutta silti niskastakannettava mulkku joskus.

Sitä ei saa kiinni jos karkaa, eikä se tottele komentoja jos se saa vainun. Juoksunopeus 55km/h. Koita pysyä perässä.

Se on silti mun kamu ♥

19.04.2019 05:56:16 | 06:00:47
#190497 [+-] Piilota Suosittele

>>190117

Pidäthän "häkissä" ja käyt leikittämässä ystävää?
Elläimet haistaa jos isännällä ei ole kiva.

Ihan skidinä nähnyt villiksi päässeitä koiroja. Puri poskeen. Ei kiva.

Edit: Koirapelkoa ei ole silti, säästyinpä armeijassa siltä tetanuspiikiltä

19.04.2019 08:07:00
#190529 [+-] Piilota Suosittele

>>190497
Mä leikin sen kanssa päivittäin. Häkiksi voidaan katsoa aidattu piha jossa riittää hehtaaria.

Mua kyllä harmittaa jotkut koiranomistajat ketkä eivät tee koirilleen sääntöjä selväksi.

Kerran yks koira puri mun farkut paskaks, ja omistaja ei sanonu mitään. Läjäytin nyrkillä. Toisen kerran iso paimenkoira, ~100-80kg, uhkaili, omistaja kittas kaljaa tyytyväisenä.

Rontti ei ole koskaan haukannut eikä näykännyt ihmistä vaikka supia, hiiriä, rottia, oravia ja sun muita tappaa ja syö jatkuvasti.

[ 11 viestiä | ]