Perustaja aivan

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 22:36:03 Jäseniä 37 Vierailuja 14 981 Medioita 4797

kissakuvat

Siistitään mirri Siistitään mirri
...ja sitten tapahtuu börheitä asioita :3 ...ja sitten tapahtuu börheitä asioita :3
lampun henki lampun henki
Joulukuusen koristelijat :3 Joulukuusen koristelijat :3
Lämmittelemässä Lämmittelemässä
Hmm... Hmm...
et vie sitä et vie sitä
mlem mlem mlem mlem :3 mlem mlem mlem mlem :3
Riippumattoilua Riippumattoilua
Kissojen perseilyä Kissojen perseilyä
<:3 <:3
Aika kuluu :3 Aika kuluu :3
Metrokissan arvoitus Metrokissan arvoitus
Soon... Soon...
pelataan :3 pelataan :3
Älä usko paskapuhetta! Älä usko paskapuhetta!
Turkinkääntäjä Turkinkääntäjä
Kissojen runoja Kissojen runoja
Minun ヽ(^‥^=ゞ) Minun ヽ(^‥^=ゞ)
kansallissosialisti kass kansallissosialisti kass
olen vain isoluinen olen vain isoluinen
Valmistaudu kohtaamaan börheäsi >:3 Valmistaudu kohtaamaan börheäsi >:3
Vivis heräilee 2 aikaan päivällä :# Vivis heräilee 2 aikaan päivällä :#
krooh krooh
 607 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.05 MB, 1 tiedosto
18.04.2019 07:05:05
[ + 6 - | ]

Istun tuolilla :3

[28040] [Sitting_Up_On_My_Chair.jpg] [0.05 MB] [600x773] [] []
Sitting_Up_On_My_Chair.jpg

kissa

(5209)  · 

tuoli

(83)  · 

tuolinnoja

 · 

istuu

(56)  · 

ilme

(228)
18.04.2019 12:06:47 | 12:07:35
#190058 [+-] Piilota Suosittele

>>190015

Kuvassa Mortin katse siintää kaukaisuuksiin, jotka avautuvat ikkunan takana. Huolimatta siitä että verivihollinen, kengännauha, vaanii hännän juuressa.

18.04.2019 13:14:06
#190107 [+-] Piilota Suosittele

>>190063
Mä en oo nähny kissaa pitkään aikaan. Pitäsköhän käydä moikkaamassa veljeä ja sen kissalaumaa taas? Ronttia sinne ei voi päästää.

18.04.2019 13:36:57
#190117 [+-] Piilota Suosittele

>>190113
On se ton kokoseks (~40kg), mutta silti niskastakannettava mulkku joskus.

Sitä ei saa kiinni jos karkaa, eikä se tottele komentoja jos se saa vainun. Juoksunopeus 55km/h. Koita pysyä perässä.

Se on silti mun kamu ♥

19.04.2019 05:56:16 | 06:00:47
#190497 [+-] Piilota Suosittele

>>190117

Pidäthän "häkissä" ja käyt leikittämässä ystävää?
Elläimet haistaa jos isännällä ei ole kiva.

Ihan skidinä nähnyt villiksi päässeitä koiroja. Puri poskeen. Ei kiva.

Edit: Koirapelkoa ei ole silti, säästyinpä armeijassa siltä tetanuspiikiltä

19.04.2019 08:07:00
#190529 [+-] Piilota Suosittele

>>190497
Mä leikin sen kanssa päivittäin. Häkiksi voidaan katsoa aidattu piha jossa riittää hehtaaria.

Mua kyllä harmittaa jotkut koiranomistajat ketkä eivät tee koirilleen sääntöjä selväksi.

Kerran yks koira puri mun farkut paskaks, ja omistaja ei sanonu mitään. Läjäytin nyrkillä. Toisen kerran iso paimenkoira, ~100-80kg, uhkaili, omistaja kittas kaljaa tyytyväisenä.

Rontti ei ole koskaan haukannut eikä näykännyt ihmistä vaikka supia, hiiriä, rottia, oravia ja sun muita tappaa ja syö jatkuvasti.

[ 11 viestiä | ]