Perustaja aivan

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 22:36:03 Jäseniä 38 Vierailuja 14 825 Medioita 4796

kissakuvat

Vuoden 1812 sota Vuoden 1812 sota
huomio huomio
wooooooosh! wooooooosh!
"Oli synkkä ja myrskyinen yö..." "Oli synkkä ja myrskyinen yö..."
kurrnau kurrnau
WHAT THE FUCK!!! WHAT THE FUCK!!!
kylpyä :3 kylpyä :3
paksu kass paksu kass
tyynyt tyynyt
Olivia Taylor Dudley 2 Olivia Taylor Dudley 2
Kissoja Kissoja
Isoluisia kasseja Isoluisia kasseja
mukkelis makkelis mukkelis makkelis
olkoon voima kanssasi olkoon voima kanssasi
Harjaa kissasi oikein Harjaa kissasi oikein
sylissä sylissä
katoppa tää katoppa tää
Ajoitus on kaiken börh ja börh :3 Ajoitus on kaiken börh ja börh :3
Kerro kerro kuvastin... Kerro kerro kuvastin...
Hyvä kampaus Hyvä kampaus
epämukava ilme epämukava ilme
Murakatsu ja Murasaurus Murakatsu ja Murasaurus
Kissa Kissa
survo mirri sisään survo mirri sisään
 738 näyttökertaa, 6 viestiä, 3.62 MB, 3 tiedostoa
11.04.2019 16:22:32
[ + 3 | ]

Harvinainen päiväpeittoluolakissa - Felis Oneiros Maximus

[27551] [IMG_20190411_124019.jpg] [0.93 MB] [4160x3120] [] []
IMG_20190411_124019.jpg
[27550] [IMG_20190411_124020.jpg] [1.22 MB] [4160x3120] [] []
IMG_20190411_124020.jpg
[27549] [IMG_20190411_124023.jpg] [1.47 MB] [4160x3120] [] []
IMG_20190411_124023.jpg

kissa

(5207)  · 

nukkuu

(210)  · 

lähikuva

(8)  · 

mortti

(150)  · 

nuuskii

11.04.2019 22:20:19 | 22:22:54
#185812 [+-] Piilota Suosittele

MOI VIVIS <3 :333

Niin söböä karvakorvaa, lähibörhnuuhkua ja intensiivikellotusta :333 Ja besugarhuhändyli :333

Aivan uskomaton löytö, kuka olisi tohtinut ajatella että tämän börhlajin edustaja olisi saatu kuvattua luonnollisessa ympäristössään ;3

12.04.2019 00:45:35
#185874 [+-] Piilota Suosittele

>>185812

Varovaisella suunnittelulla, periinantamattomuudella ja nykyteknologialla onnistuu. :3

Samaa yllätystaktiikkaa käytin myös matolääkkeen antamisessa, elikko ei tiennyt mikä iski...

12.04.2019 20:40:26
#186313 [+-] Piilota Suosittele

>>185970

Pitää nugustella että jaksaa börhistellä :3

Kauniina kesäpäivinä Morttia ei maalla taida näkyä sitäkään vähää mitä nyt, kun sitten päiväsikeät voi vedellä puskassa :3

[ 6 viestiä | ]