ukrain glory ukrain glory
Kulta, sinusta on tullut hevonen Kulta, sinusta on tullut hevonen
Miten voisin auttaa teitä? Miten voisin auttaa teitä?
Meno Meno
evry condtidion updtate evry condtidion updtate
To Those Who Love Cock To Those Who Love Cock
Kiusallista Kiusallista
Kirahvi viimeistelty Kirahvi viimeistelty
Elämän on vittujen elämä Elämän on vittujen elämä
valinnan vaikeus valinnan vaikeus
Answer me Answer me
Miau :3 Miau :3

Heimosenkeimo lähetti viestin #757261 kohteeseen Vaihdoin sähkön.

Psyyke lähetti viestin #757260 kohteeseen Vaihdoin sähkön.

digimummo lähetti viestin #757259 kohteeseen Oulun poliisi v.

digimummo lähetti viestin #757258 kohteeseen No on siinä mul.

digimummo lähetti viestin #757257 kohteeseen Veljeni Tapio t.

digimummo lähetti viestin #757256 kohteeseen Tärkeä kuulutus.

digimummo lähetti viestin #757255 kohteeseen [url=https://ww.

Heimosenkeimo lähetti viestin #757254 kohteeseen Mika Toivainen .

SetäMies lähetti viestin #757253 kohteeseen Mika Toivainen .

Kaasukammio lähetti viestin #757252 kohteeseen Vaihdoin sähkön.

digimummo lähetti viestin #757248 kohteeseen Tunne vaa vahve.

Frensesia lähetti viestin #757246 kohteeseen Mika Toivainen .

Iisakki lähetti viestin #757245 kohteeseen Mika Toivainen .

Heimosenkeimo lähetti viestin #757243 kohteeseen Mika Toivainen .

Nakuankka lähetti viestin #757241 kohteeseen ostin UUDEN kor.

Kaasukammio lähetti viestin #757240 kohteeseen Jätkä on ku Pic.

Mustelmann lähetti viestin #757239 kohteeseen Mika Toivainen .

SetäMies lähetti viestin #757238 kohteeseen Mika Toivainen .

ThisIsRape69 lähetti viestin #757237 kohteeseen ostin UUDEN kor.

SetäMies lähetti viestin #757236 kohteeseen Mika Toivainen .

Granit lähetti viestin #757234 kohteeseen Naureskelua.

SetäMies lähetti viestin #757233 kohteeseen ostin UUDEN kor.

Nakuankka lähetti viestin #757232 kohteeseen ostin UUDEN kor.

SetäMies lähetti viestin #757231 kohteeseen Tärkeä kuulutus.

valupertti lähetti viestin #757230 kohteeseen Jätkä on ku Pic.

sonja lähetti viestin #757228 kohteeseen emmä voi.

Nakuankka lähetti viestin #757227 kohteeseen Saa kohta Mosko.

Granit lähetti viestin #757226 kohteeseen Naapuriin on mu.

Nakuankka lähetti viestin #757225 kohteeseen Saa kohta Mosko.

Granit lähetti viestin #757224 kohteeseen [url=https://ww.

Nakuankka lähetti viestin #757223 kohteeseen No on siinä mul.

sonja lähetti viestin #757222 kohteeseen en tiedä mistä puhutaan.

digimummo lähetti viestin #757221 kohteeseen Saa kohta Mosko.

Strigoi lähetti viestin #757220 kohteeseen Hyvä otsikko.

ThisIsRape69 lähetti viestin #757219 kohteeseen No on siinä mul.

Frensesia lähetti viestin #757218 kohteeseen No on siinä mul.

Nakuankka lähetti viestin #757217 kohteeseen Hyvä otsikko.

Pölle lähetti viestin #757215 kohteeseen Hyvä otsikko.

Likasanko lähetti viestin #757214 kohteeseen Hyvä otsikko.

Käpypaarma lähetti viestin #757212 kohteeseen Tärkeä kuulutus.

Kessu lähetti viestin #757211 kohteeseen corgi.

SetäMies lähetti viestin #757210 kohteeseen Veljeni Tapio t.

valupertti lähetti viestin #757208 kohteeseen @Seämies järkyt.

valupertti lähetti viestin #757207 kohteeseen @Seämies järkyt.

valupertti lähetti viestin #757206 kohteeseen Tärkeä kuulutus.

valupertti lähetti viestin #757205 kohteeseen Tärkeä kuulutus.

valupertti lähetti viestin #757204 kohteeseen Veljeni Tapio t.

Kenway lähetti viestin #757203 kohteeseen Hyvä otsikko.

Nakuankka lähetti viestin #757202 kohteeseen Veljeni Tapio t.

sonja lähetti viestin #757201 kohteeseen Hyvä otsikko.

sonja lähetti viestin #757200 kohteeseen Porraskävely.

ThisIsRape69 lähetti viestin #757199 kohteeseen Tärkeä kuulutus.

Kenway lähetti median Hyvä otsikko.

Iisakki lähetti viestin #757198 kohteeseen Veljeni Tapio t.

Mustelmann lähetti median Porraskävely.

sonja lähetti median Kyllä tuo mies on mutta täysin munaton silti.

sonja lähetti viestin #757197 kohteeseen ihana nainen.

sonja lähetti viestin #757196 kohteeseen Myrkkymuratti.

sonja lähetti viestin #757195 kohteeseen Naureskelua.

sonja lähetti viestin #757194 kohteeseen en tiedä mistä puhutaan.

sonja lähetti viestin #757193 kohteeseen nyt loppu äbäläwäbälä.

Mustelmann lähetti viestin #757191 kohteeseen en tiedä mistä puhutaan.

Mustelmann lähetti viestin #757190 kohteeseen Ihana nainen.

SetäMies lähetti viestin #757188 kohteeseen Juhannusveikkaus 2026.

sonja lähetti viestin #757186 kohteeseen Ihana nainen.

Kessu lähetti viestin #757185 kohteeseen Myrkkymuratti.

sonja lähetti median Ihana nainen.

SetäMies lähetti viestin #757184 kohteeseen @Seämies järkyt.

SecretMetal lähetti viestin #757183 kohteeseen [url=https://ww.

Kenway lähetti viestin #757182 kohteeseen @Seämies järkyt.

blaablaa lähetti viestin #757181 kohteeseen nyt loppu äbäläwäbälä.

SetäMies lähetti viestin #757177 kohteeseen /meta/.

SecretMetal lähetti viestin #757176 kohteeseen Tulipa tekastua.

SetäMies lähetti viestin #757175 kohteeseen /meta/.

SecretMetal lähetti viestin #757174 kohteeseen [url=https://ww.

hapsi_ lähetti viestin #757173 kohteeseen nyt loppu äbäläwäbälä.

Kenway lähetti viestin #757172 kohteeseen Oispa syksy..

hapsi_ lähetti viestin #757171 kohteeseen emmä voi.

Nakuankka lähetti viestin #757170 kohteeseen emmä voi.

sonja lähetti viestin #757169 kohteeseen nyt loppu äbäläwäbälä.

Nakuankka lähetti viestin #757168 kohteeseen Kävin tulehdusa.

Nakuankka lähetti viestin #757167 kohteeseen [url=https://ww.

hapsi_ lähetti viestin #757166 kohteeseen Naureskelua.

Nakuankka lähetti viestin #757165 kohteeseen Myrkkymuratti.

hapsi_ lähetti viestin #757164 kohteeseen Herkullista keittoa.

hapsi_ lähetti viestin #757163 kohteeseen Ennaltaehkäisy.

hapsi_ lähetti viestin #757162 kohteeseen Isäukko.

Frensesia lähetti viestin #757160 kohteeseen corgi.

Frensesia lähetti viestin #757159 kohteeseen emmä voi.

Frensesia lähetti viestin #757158 kohteeseen nyt loppu äbäläwäbälä.

Frensesia lähetti viestin #757157 kohteeseen Myrkkymuratti.

Heimosenkeimo

Vaihdoin sähkön palveluntarjoajaa koska väre ei antanut muuttaa laskun eräpäivää ilman puhelimeen ladattavaa appia.
Pitäkää tunkkinne vittu.

+5  3 viestiä   23:26
SetäMies

Oulun poliisi vääntää sosiaalisessa mediassa rautalangasta ohjeen, jolla voi välttyä tekemästä tyhmää virhettä.

Välillä poliisi törmää erikoisiin käsityksiin siitä, mitä saa ja mitä ei saa tehdä, poliisi kertoo taustaa kirjoitukselleen.

”Otetaan esimerkkinä vaikkapa Martti (kuvitteellinen henkilö), joka on syntynyt vuonna 1964. Martilla ei ole mopokorttia, koska sitä ei häneltä lain ja ikänsä mukaan vaadita (Martti on syntynyt ennen vuotta 1985).”

Siksi Martti saattaa välillä hurauttaa pappamopolla naapuriin, vaikka alla olisikin pari paukkua.

”Miksipä ei, koska ei ole mopokorttia, jonka voi menettää.”, tuumii Martti.

”Martti määrätään ajokieltoon.”

Kysymys kuuluu: Mitä tapahtuu, jos Martti puhallutetaan mopon selässä matkalla naapuriin ja viisari värähtää rattijuopumuksen puolelle?

”Martti määrätään ajokieltoon.”

Poliisi muistuttaa, että mikäli Martilta löytyy ajo-oikeus esimerkiksi henkilöautoon, määrätään hänet heti väliaikaiseen ajokieltoon ja käräjäoikeuden jälkeen määräaikaiseen ajokieltoon.

Jos Martilla ei ole ajo-oikeutta, määrätään hänet käräjäoikeuden tuomion jälkeen määräaikaiseen ajokieltoon. Lain mukaan ajokieltoon riittää siis se, että on moottorikäyttöisen ajoneuvon kuljettaja, eikä laki katso lompakosta löytyviä ajokortteja.

”Älä ole Martti, vaan kävele naapuriin parin paukun jälkeen”, kuuluu poliisin ohje Oulussa.

+1  2 viestiä   20:26
Nakuankka

No on siinä mulla taas spandex pellet. Kyllä mä tajuan, että joskus soittavat kelloa kun tulevat vauhdilla ohi. Juu ei siinä mitään, mutta kun niitä jonossa tulee kolme niin tarviiko jokasen sitä kellloa rämpyttää ? Varsinkin viimeisen kohdalla olin jo pysähtynyt ja tuijotin sitä tonnin setelinä kun H-Moilanen ite soittaa kelloa ja ihmettelee kun katon vähä oudosti. On se kiva että joku on ostanut pyöräänsä uuden kellon..

+0  4 viestiä   20:01
SetäMies

Veljeni Tapio tunkeutuu sisääni oraalisesti.

+1  5 viestiä   18:09
SecretMetal

Tärkeä kuulutus naapuruston kyttääjältä. Naapurin pariskunta lastas just autoon kaks basset houndia niin ohan se jotenki humoristisen näköstä ku farmarin peräkontiin lastataan kaks töppäjalkasta koiraa ku ensin piti laittaa etutassut kontin nurkalle ja sitten auttaa takajalat kyytiin. :D Tuossa tupakoidessa myös kuulin pientä viestinvaihtoa talon emännän ja hänen noin 12v tyttären viestinvaihdosta ku emäntä opetti tytölle, että miten pitää hiukset laittaa korkealle ponnarille. :D Jos joku on joskus lukenu mun päivityksiä niin kyseessä on just tuo naapuri missä tuo teinityttö harrastaa keppihevostelua ja olihan silläki näköjään jo aika helvetin pitkät hiukset. :D Tiedotukseni lienee luolastolaisille erittäin tärkeä ja tulen luultavasti jatkossakin jakamaan tärkeitä uutisia täältä lintukodosta missä ei tapahdu käytännössä koskaan mitään. :D

+4  6 viestiä   17:54
Basso

Sen sijaan pitkälle prosessoiduissa tuotteissa näitä terveydelle hyödyllisiä yhdisteitä ei ollut juuri lainkaan. Näitä tuotteita olivat erilaiset kasvipohjaiset lihankorvikkeet.
Tän nyt varmaan kaikki ties (ei-vegaanit siis), mutta nyt on tutkimustietoa siitä, että nää "soijanakit" yms ultraprosessoidut paskat joita lihan korvikkeena myydään on ihan vitullista paskaa.

+2  11 viestiä   13:39
SetäMies

Mika Toivainen on äijä! Kattelin just sen 110km marssin/21 tuntia.

+0  8 viestiä   22:03
valupertti

Tunne vaa vahvenee. Haluasin muuttaa takas sinne kusenpolttamalle kylälle josta olen kotoisin.

Mulla on varmaa joku aivovamma.

+5  27 viestiä   01:13
Iisakki

Joku ohiammuttu pieru ajo skootterilla kylkee suoralla tiellä. Selvis tällä kertaa kuitenki vähällä kun sain juuri nostettua jalan pois välistä ja vaihepoilin meni pienellä monottamisella suoraan. En kehdannu vetää niskoja poikki vaikka vähän teki mieli kun kun baadre itki kuset ja paskat housussa siinä maantiellä.

+0  0 viestiä   23:18
digimummo

Mutta täähän on vaan hyvä uutinen! Vittuako menevät sörkkimään Jumalan suunnitelmaa. Koko vitun afrikka kun tyhjenis neekereistä niin voitais perustaa kolhooseja muualle karanneisiin eläimiin ja laittaa sinne joku WWF:n suojeluläänitys, semmonen noin euroopan kokonen ja kaikki neekerit maalimalta sinne jotka ei oo syntyneet muualla. Tällä tavalla säilytettäis neekeripopulaation minimimäärä ihmismaissa, kun samalla päästäis eroon kuonasta.

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000012061151.html

Ja nyt kun puhutaan ihmistoiminnasta niin ootte varmaan aina välillä tapelleet erilaisten säilykepurkkien kanssa kun niitä ei saa etes Terminaattori auki. Näin yhen videon tuossa taannoin ja aattelin, että jotain AI paskaa taas vaihteeksi. Siinä oli tommonen vakuumipurkki, kuten vaikka voileipäkurkkuviipaleita, niin tyyppi vaan kalautti voiveittellä siihen korkin reunaan ikään ku ois yrittäny halkasta koko purkin pystysuunnassa. Sekintu, pari ja kuului "POP" kuin ottais munan irti anaalista.

No en tietenkään uskonu moista, mutta nyt ku tuli vastaava tilanne eteen.. siis se säilykepurkki, ei anushommat, niin pitihän se kokeilla. Kevyehkön iskun jälkeen meni sekuntti ja koko saatanan purnukan kansi poksahti ottaessaan ilmaa sisälle, että sen ois saanu ruuvattua auki vaikka kädetön nekrofiili.

+0  0 viestiä   22:56
ThisIsRape69

ostin UUDEN korealaisen deittailuo simutatori pelin
https://store.steampowered.com/app/4179020/Summers_Heartbeat/
NUUH NUUH UWU >:3

+0  4 viestiä  Piilota  21:35
digimummo

Jätkä on ku Picasson maalaus. Mennyt hukkaan. Ei tarvitte ettiä.

+0  2 viestiä   19:51
digimummo

Saa kohta Moskovassakin ryssän pirut ruveta paskomaan housuihinsa ihan tosissaan :D

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000012059550.html

+2  7 viestiä   22:35
Kenway

Naapuriin on muuttanut joku max. 23-vuotias herkkuperse muija, se vei tänään roskia tiukissa ja lyhyissä farkkushorteissa

+4  5 viestiä   22:45
Nakuankka

@Seämies järkyttyi!
Jesse Buljujärvem kultamitali on varastettu!
https://www.is.fi/jaakiekko/art-2000012065214.html

+0  4 viestiä   17:22
Kenway

+1  0 viestiä   17:47
SecretMetal

Tulipa tekastua taas melko upean makunen "bolognese" kastike ku äitimuori oli selvästi masinoinu hommat sille mallille, että saa mut tekemään sapuskan. :D Oli ostanu jauhelihaa, muttia, tuoretta basilikaa ja rummon pastaa ja kyseli, että miten mää viimeks tein vastaavasta kamasta tomaattisoosin niin ehän se auttanu ku tehä uusinta edellisestä ja ai että tuli hyvää. :D Ens kerralla pitäs melkeen kirjottaa resepti ylös niin ei välttämättä tarttis olla ite tekemässä. :D Toki etuna on se, että ku tuon tekasin niin saan siitä itelleki pari annosta ku jaettiin sapuska suht tasapuolisesti. :D Niin ja tällä kertaa oli tosiaan rummon semmosta kierrepastaa niin ei se oo ihan paskapuhetta, että laadukkaampi/kalliimpi pasta tuo jotain lisäarvoa ruualle.

+1  13 viestiä   17:44
Strigoi

Oispa syksy.

+0  1 viestiä   15:38
SetäMies

Kävin tulehdusarvo verikokeessa ja tulos 10 mg/l. Sairaanhoitaja sano että ok.

+0  1 viestiä   16:19
SetäMies

torstain ja sunnuntain välinen yö takana

+1  5 viestiä   14:59
Nakuankka

Valkosipulipatonki uunissa, vois kattella jonku hyvä leffan

+1  2 viestiä   20:14
Psyyke

Rip Arvi Lind

+3  4 viestiä   21:26
digimummo

No ainakin oli ohiammutulla sotapierulla sinänsä oikea osoite.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012061820.html

+1  0 viestiä   21:39
Strigoi

Oispa syksy.

+2  3 viestiä   11:22
Heimosenkeimo

Ostin kaupasta lihaperunasoselaatikko eineen ja tykkäsin kun sinne sekaa laitto vähä voita.
Tein sitte itse sitä järjettömän paljullisen, pari kiloo perunaa ja 700g lihaa, 4 sipulia.
Nyt vasta sit aloin miettiin että toi ei varmaa säily kovin pitkään eikä voi pakastaa koska ajan rakenne muuttuu perunamuusissa.
No viä äitille jonku kilon tota lörsyä ni ompaha tyytyväinen hetken.

+2  6 viestiä  Piilota  01:14
digimummo

Nuoriso valitsi suosikki­puolueensatämä sijoittui kärkisijalle

Poliittisten näkemysten erot sukupuolten välillä olivat kyselyssä huomattavia.......... Kyselyyn vastasi 312 16–24-vuotiasta suomalaisnuorta. Nuorisoalan mukaan otos on pienestä henkilömäärästä huolimatta edustava.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000012059103.html

+1  5 viestiä  Piilota  02:33
SetäMies

Jotain jännää tapahtunut kun olohuoneen pöydällä on neljä pientä ruuvia. Kännissä jotain touhunnu mutta ei aavistustakaan että mitä.

+2  7 viestiä   20:08
SetäMies

kalija loppu

+1  5 viestiä   20:06
valupertti

Tulin perjantai iltana kotiin työreissulta. Huomenna lähen takas töihin.
Nyt vedetään kännit saatana!

+1  0 viestiä   21:22
SetäMies

eka kerta torstain lälkwwee kiinteetä.

+1  3 viestiä   14:00
SetäMies

Ostin kokeeks tommosta ja on kova vaikka pöytämausteena. Ei lisäaineita!

https://poppamies.fi/tuotteet/spg-rub-mausteseos/

+2  7 viestiä   16:43
SetäMies

Tunnistatko tämän miehen? Poliisi pyytää yleisövihjeitä, liittyy seksuaalirikostutkintaan Lahdessa

https://www.ess.fi/paikalliset/9509828

+2  14 viestiä   18:22
Kenway

Kaunis on kuolla, kun joukkosi eessä urhona kaadut

Taistellen puolesta maas, puolesta heimosikin.
Hehkuvin mielin puoltaan nouse syntymämaatas

Riemuiten lastesi vuoks uhriksi henkesi suo!
Eespäin voittohon siis, te sankarit vahvat ja nuoret!

Väistymys mielestä pois! Pelvosta tunnetta ei.
Joukon maine mustuvi aina, kun vimmassa taiston
Nuorien eessä sä vaan vanhuksen kuolevan näät

Nuorukaiselle kuolla kuuluu, kun hällä vielä
kutrissa tuoksuavat nuorteat kukkaset on.
Naisista kaunis, miehistä rohkea aina hän olkoon

Taistossa kaatuen hän kaunis on kuolossa myös.

+6  0 viestiä   19:09