Rekisteröitynyt 23.08.2019 23:46:37
Nähty 30 päivää sitten
Sukupuoli Muu
Viestejä 28 481
Tageja annettu 4 797
Vierailuja 50 968
Medioita 1 942
Medioiden näyttökerrat 1 395 046
Plussia 13 093
Saavutuksia 108
+1      
Vitun suomaliiset! Me, äiti rossija, olla kaikkein kaunein, hienoin, upein, mahtavin, seksikkäin, kiihoittavin ja kaikki sitä. Mutta Soomalaiset! Suomin pitää antaa mitali Vjenäjälle, koska Somi ei ole olemassa! Midä? Mjinä en ymmärrä miksi kaikki nauraa ja vihaa suuri Vjenjäjä... mje olemme todellista ylihumaaneja: esji merkiksi meidän kolmen päivän erikoisoperaatio kestää jo viidettä vuotta! Siidäs saitte senkin isä/äiti Venajan pilkkaajat!

https://www.is.fi/mmkiekko/art-2000012050181.html
03.06.2026 17:53:30
#756629 [+1] Piilota Suosittele

>>756570
Historia on todistanut sen, että aivan sama kuka ryssälässä on johdossa niin samaa paskaa sieltä suolletaan vuosisadoista toisiin. Joten ei ole mitään syytä edes harkita rajan avaamista :)

[ 3 viestiä | ]