Nyt se sekos lopullisesti Nyt se sekos lopullisesti
Älä laita tämmösta Älä laita tämmösta
Beyond Shadowgate OST Beyond Shadowgate OST
Kylä Kylä
Kelarotta theme song Kelarotta theme song
temppu temppu
herrasmies herrasmies
jano on kova jano on kova
Älä oo tommone Älä oo tommone
Robo imuri Robo imuri
Psyykksiset voimat vain pakotti Psyykksiset voimat vain pakotti
Anaaliin Anaaliin
Pillu vasten pillua Pillu vasten pillua
koirohäkki koirohäkki
Taktista pornoa Taktista pornoa
janakkalan kundit mastotöissä janakkalan kundit mastotöissä
Kamalaa paskaa Kamalaa paskaa
Mustaa ja makiaa 2/3 Mustaa ja makiaa 2/3
krapula-aamu krapula-aamu
NEEKERI TAULU NEEKERI TAULU
Lihavauva Lihavauva
herätit >:3 herätit >:3
olawi olawi
uimahyppy uimahyppy
 702 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.54 MB, 1 tiedosto, 06.04.2024 16:26:30
[ + 2 | ]

Hesarin kansi

[69563] [tiedosto.jpg] [0.54 MB] [1076x1452] [] []
tiedosto.jpg

06.04.2024 17:30:24
#612455 [+5] Piilota Suosittele

>>612452
En oo kyllä koskaan voinu käsittää että miks 2 "identtistä" juomaa, sanotaan vaikka 4,7% lonkeroa, niin se joka on tehty tislaamalla on kalliimpaa verotukseltaan, kuin se joka on tehty käymällä.

06.04.2024 21:53:10
#612575 [+3] Piilota Suosittele

Pelkästään käymisteitse valmistetussa on aina se kiljun paska maku jonka juuri nyt maistan kaljassani. Suurtuotannossa loppuhiiva kyllä tapetaan yleensä säteilyttämällä, mutta hiivaa se on kuollutkin hiiva jota aina vähän jää.

[ 10 viestiä | ]