kädensiirto kädensiirto
tehtiin itse ja tehtiin itse ja
Treeniä Treeniä
Känniset Turpit Känniset Turpit
raha kelpaa aina raha kelpaa aina
Japanianiassa Japanianiassa
vaari tykittää vaari tykittää
hätää hätää
Niilo22 elokuva - Työharjoittelu Niilo22 elokuva - Työharjoittelu
hyvin koulutettu hyvin koulutettu
demiurgi saa turpiin pam pam demiurgi saa turpiin pam pam
Liitytkö meihin? Liitytkö meihin?
Suihkussa Suihkussa
söpö :3 söpö :3
etelä-afrikka etelä-afrikka
missä mun ruoka missä mun ruoka
työhaastattelussa työhaastattelussa
tasapaino tasapaino
helsinki pride helsinki pride
Säätiedotus jouluksi Säätiedotus jouluksi
Diablo 4 Diablo 4
abreu abreu
stressipallot stressipallot
nukutko nukutko
 787 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.26 MB, 2 tiedostoa, 19.06.2021 12:23:16
[ + 1 | ]
👑 Katsotuin 19.06.2021.

Hesarin tiedetoimittaja & Ylen kolumnisti.

[54624] [20210619_121932.jpg] [0.19 MB] [1071x1428] [] []
20210619_121932.jpg
[54623] [20210619_121939.jpg] [0.07 MB] [828x544] [] []
20210619_121939.jpg

tuukka

(7)  · 

hesari

(17)
19.06.2021 12:53:09
#473110 [+1] Piilota Suosittele

No niin ne mieliala lääkkeet jälleen kerran vai pääsisikö noilla fantasioilla jo osastolle "lepäilemään".
Onneksi tuo ekoterroristi porukan työteliäin osasto on kettutytöt / "Gini Saarelat" joilla terrorismi taidot on lähinnä voimapihtien käyttö tarhureiden aitoja / häkkejä / lukkoja vastaan.
Toinen on nämä ekosoturit jotka osaavat puhkoa tai leikata hydrauliikka putket työkoneista, samalla saastuu lähistön ojat ja maaperä kun öljyt vuotaa maahan - lähistön ojaan.
Oma lukunsa on näiden ekoterroristien leirit joihin jää hylättyjä autoja, asuntovaunuja, telttoja, eineskeines kääreitä ym roskaa jopa tonneittain, kun nämä sankarit on ensin bilettäneet viikon tai pari siellä metsikössä.
Mutta kun hyttyset, sade tai kylmä sää piinaa tai kun alkoholi ja muut päihteet loppuu eikä kukaan suostu niitä sinne kuskaamaan, niin hyvin pian nämä "soturit" muistavat kuinka mukavaa on asua alepan vieressä keskuslämmityksellä, suihkulla, vessalla ja mikrouuni keittiöllä varustetussa kelan kustantamassa yksiössä jossa voi rageta omppu läppärin ääressä foorumeilla kuinka kaikki muut on fasisteja ja natseja kun ovat erimieltä asioista.

19.06.2021 13:17:07
#473115 [+2] Piilota Suosittele

Tämäkin kommunisti olisi syytä viedä Siperian perukoille ja ehdottomasti poistaa mediasta subjektiivisena toimittajana. Ja tuollaiseen terrorismiin yllyttäminen ja kannustaminen saisi tuoda sakotkin.

Mutta niin, vihapuhettakin on vain tiettyjä valittuja, eihän tällainen jallugulakki tietenkään ole paha, vaan niin ihanan lutusen söpönen ja hyveellinen kaveri pommitusfantasioissaan.

19.06.2021 14:31:57
#473124 [+-] Piilota Suosittele

aina voi lohduttautua sillä että sitten kun tuo työkalulippu liehuu saloissa niin tuo hörhö on ensimmäisenä siperiassa ja minä vasta vähän sen jälkeen

[ 5 viestiä | ]