Märkää Märkää
Puhaltakaa yhteen hiileen Puhaltakaa yhteen hiileen
CAPTAIN AMERICA SAVES THE DAY CAPTAIN AMERICA SAVES THE DAY
Tuliset esileikit Tuliset esileikit
Stand [L A M B S A U C E] Stand [L A M B S A U C E]
Ilkka possu Ilkka possu
Rikkakasvi Rikkakasvi
Terve maailma Terve maailma
Pödeläinen kysyy mitä Helsingissä tapahtuu Pödeläinen kysyy mitä Helsingissä tapahtuu
molokki22 molokki22
Mitä sokeat näkevät? Mitä sokeat näkevät?
kUkA sIeL nEtIs On!? kUkA sIeL nEtIs On!?
grabula :DDD grabula :DDD
perseenlämmitin perseenlämmitin
Liika on liikaa Liika on liikaa
seinähullu22 seinähullu22
Pokemon sitä ja tätä 3 Pokemon sitä ja tätä 3
Naama vinossa Naama vinossa
Pokemon sitä ja tätä 1 Pokemon sitä ja tätä 1
Hups väärä tervehdys. Hups väärä tervehdys.
Kiitos Kiitos
Guardians of the galaxy 3 Guardians of the galaxy 3
Oink oink Oink oink
Anna tulta Anna tulta
 702 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.54 MB, 1 tiedosto, 06.04.2024 16:26:30
[ + 2 | ]

Hesarin kansi

[69563] [tiedosto.jpg] [0.54 MB] [1076x1452] [] []
tiedosto.jpg

06.04.2024 17:30:24
#612455 [+5] Piilota Suosittele

>>612452
En oo kyllä koskaan voinu käsittää että miks 2 "identtistä" juomaa, sanotaan vaikka 4,7% lonkeroa, niin se joka on tehty tislaamalla on kalliimpaa verotukseltaan, kuin se joka on tehty käymällä.

06.04.2024 21:53:10
#612575 [+3] Piilota Suosittele

Pelkästään käymisteitse valmistetussa on aina se kiljun paska maku jonka juuri nyt maistan kaljassani. Suurtuotannossa loppuhiiva kyllä tapetaan yleensä säteilyttämällä, mutta hiivaa se on kuollutkin hiiva jota aina vähän jää.

[ 10 viestiä | ]