mitä me tehdään sängyllä ? mitä me tehdään sängyllä ?
mitäs tästä käy mitäs tästä käy
Globalismi ennustus Globalismi ennustus
somali kevät jäillä somali kevät jäillä
siivet perkele siivet perkele
anna se takaisin >:3 anna se takaisin >:3
saavutus saavutus
Singulariteettimeloni Singulariteettimeloni
Suuri metsästäjä Suuri metsästäjä
tämä auttaa ymmärrtämään niilo22 enemmän tämä auttaa ymmärrtämään niilo22 enemmän
Minnää ollen Esspanjapanin kunkku! Minnää ollen Esspanjapanin kunkku!
Siivouscombo Siivouscombo
Vappu lähestyy Vappu lähestyy
Turpista tulee isona poliisiauto Turpista tulee isona poliisiauto
Ripulipylly Ripulipylly
Things you can only do in Skyrim VR (part deux) Things you can only do in Skyrim VR (part deux)
Mainonnan kohdistus Mainonnan kohdistus
Tanan harava pilasi kaiken Tanan harava pilasi kaiken
lintulauta lintulauta
"Joo mä käyn kaupassa ku tuun... Tarviitsä mitään?" "Joo mä käyn kaupassa ku tuun... Tarviitsä mitään?"
Se pieni ero Se pieni ero
Superkäyttäjä ulkomailla Superkäyttäjä ulkomailla
Naksuja kaikille! Naksuja kaikille!
Kiltin koiron rötväysruno :3 Kiltin koiron rötväysruno :3
 563 näyttökertaa, 21 viestiä, 0.14 MB, 1 tiedosto, 09.01.2026 23:40:35
[ + 1 | ]

ICE Agentti

[85496] [tiedosto.jpg] [0.14 MB] [1029x1067] [] []
tiedosto.jpg

uutiset

(38)  · 

ice

(9)  · 

sam hyde

(8)
10.01.2026 00:45:20
#734170 [+4] Piilota Suosittele

Nyt muuten alkaa armoton maalitus tuota miestä kohtaan.
En usko, että tuomiota tulee mistään voiman ylikäytöstä, koska tilanne kehittyi nopeasti.
Mutta koska joku huomiopersoona, niin luonnollisesti tuo tulee saamaa tappouhkauksia itselle
ja perheelle.

10.01.2026 02:11:54
#734187 [+1] Piilota Suosittele

https://www.youtube.com/watch?v=rpcCQTGfPLo
Ei Asmo tietenkään asiaa kovin neutraalisti tuo julki, mutta tämän perusteella
asia taitaa olla aika taputeltu lakiteknisesti agentin hyväksi.

Jälkipyykki tulee olemaan aika perseestä eikä tuo ajojahti tule ainakaan
laantumaan. Tiesti asiassa on se pieni hyvä, että ehkä se vähentää näiden
idioottien intoa tehdä mitään oikeasti typerää, koska mitään hyvää eivät sillä saavuta.

10.01.2026 02:25:13 | 02:25:42
#734189 [+4] Piilota Suosittele

Jenkkien suhteen ihmetyttää kuinka neekerin älykkyydellä varustettua porukan täytyy olla kun viranomainen (joka on aseistettu), antaa käskyn, niin ei noudateta sitä, vaan ruvetaan säätämään, tai vääntämään ja sitten itketään kun lopputulos on tämä...

10.01.2026 06:28:09
#734198 [+2] Piilota Suosittele

Kun tietää millaista väkeä jenkkien voimankäyttöviranomaisiin pääsee töihin, pitäisin turpani mahdollisimman suuressa määrin kiinni ja sanoisin aina sir.

10.01.2026 13:57:49
#734211 [+-] Piilota Suosittele

>>734198 Se näissä oikeasti hämmentääkin, että juu protestointi on edelleenkin sallittua.
Mutta jos käy viranomaiseen käsiksi ja/tai aiheutat turvallisuus uhan, niin hanskat puotetaan
jäähän sillä samalla hetkellä.

En kyllä ymmärrä näiden vatipäiden yltiö ylpeää käytöstä. Ikäänkuin materiaalia ei olisi
ihan riittävästi, että poliisin käskyn tottelemattomuus johtaa seuraamuksiin.

Ihan minimissäänkin tuo olisi voitu tuomita pakona, koska vastusti viranomaisen käskyä
poistua ajoneuvosta. Ja se tarkoittaa tuolla melkolailla automaattista linnatuomiota, ja
Felony merkintää papereissa.

10.01.2026 18:02:41
#734252 [+-] Piilota Suosittele

>>734213 En yllättyisi alkuunkaan, jos näillä olisi viellä väärän mieskin.
Mahtava soppa syntyy, kun joku vatipää vetää mahdollisesti täysin syyttömän miehen kotitalon ikkunasta polttopullon sisään...

10.01.2026 20:40:30
#734287 [+-] Piilota Suosittele

>>734286 toi on helvetin hyvä pointti. sam hyde on koomikko ja on semmone kiertovitsi liimaa sen naama kaikkiin häppeningseihin. aina ku jossain on kouluammuskelu tai mitä vaan niin sam hyden naama liimataan johonki ja koitetaan trollata mediaa että tää on se kundi. :D

[ 21 viestiä | ]