Tukka Tukka
Moro Moro
Tänään NiggaTV:ssä menen poliisilaitokselle :D Tänään NiggaTV:ssä menen poliisilaitokselle :D
Kevään ekat sinivuokot Kevään ekat sinivuokot
Kuun toiseksi viimeinen päivä ja rotat heräilee horroksesta Kuun toiseksi viimeinen päivä ja rotat heräilee horroksesta
Mun mummoni muni mun mammani Mun mummoni muni mun mammani
Talla puutarhurina Talla puutarhurina
London has fallen London has fallen
Pihtiliike Pihtiliike
Tissit Tissit
Herkulliset evästeet Herkulliset evästeet
Otettiin pikku kisa Otettiin pikku kisa
Ihana nainen! Ihana nainen!
Käyn tässä vähän itsekkin sähköpyöräilemässä Käyn tässä vähän itsekkin sähköpyöräilemässä
Tietotekniikan merkittäviä innovaatioita Tietotekniikan merkittäviä innovaatioita
Ihanat silmät Ihanat silmät
Tyty latelee faktoja Tyty latelee faktoja
Paska paikka Paska paikka
Hölskyy Hölskyy
Hyvin koulutettu lintu Hyvin koulutettu lintu
Mielisairas otus Mielisairas otus
Äiti lapselapsia vaan toivoi, poika vaan... Äiti lapselapsia vaan toivoi, poika vaan...
krapula krapula
Poju perjantai Poju perjantai
 549 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.86 MB, 1 tiedosto, 11.09.2024 22:59:01
[ + 2 | ]

sähläm

[73217] [41c19f4da927cdae.png] [0.86 MB] [700x1172] [] []
41c19f4da927cdae.png

12.09.2024 03:34:07
#646736 [+-] Piilota Suosittele

Idiootit. Niistä ku päästäis eroon niin populan määrä tipahtais jonnekki muutamaan sataan miljoonaan ympäri planeetan.

12.09.2024 17:02:04
#646829 [+-] Piilota Suosittele

Islamin terminoiminen tekisi monesta onnellisia, mutta vitut siitä, ja näin saamme öljyä pilkkahintaan sieltäkin.

Islam ei tee arabeista ja neekereistä arabeja ja neekereitä, arabius ja neekeriys tekee arabeista ja neekereistä arabeja ja neekereitä.

12.09.2024 17:14:20
#646837 [+1] Piilota Suosittele

>>646829 islamin lopullisena tarkoituksena on hallita kaikkea ja kaikkia sharian mukaisesti... ja kyllä siellä joku muu sitä öljyä pumppaisi ilman islamiakin. ja ainakin euroopan osalta islam on jo hyvässä vauhdissa kasvunsa kanssa; niiden rinnalla pahimmatkin hihhuli kristityt on kevyttä kauraa.

12.09.2024 23:16:56
#646952 [+1] Piilota Suosittele

>>646837
Nininininininiin ja tämä on julkista tietoa, mutta rasistista sanoa se. Itse jaan sitä jopa foorumeilla joissa rasismi on ankarasti kiellettyä, muotoilee vaan sen erilailla.

13.09.2024 15:59:39
#647055 [+-] Piilota Suosittele

>>646952 Aatteen tai uskonnon arvostelu ei ole rasismia :) muslimit eivät ole rotu vaan joukko aatetta kannattavia ja sen mukaan eläviä ihmisiä. Toki monasti arvostelijat pyritään vaientamaan väittämällä heitä rasisteiksi.. joka on suunnilleen yhtä tyhmää, kun mennä väittämään kaikkia ihmisiä jotka arvostelee kokoomusta rasisteiksi :D

13.09.2024 18:56:57
#647089 [+-] Piilota Suosittele

>>647055
Tai ketkä arvostelevat oppositiota persuiksi. Äärioikeistolaisiksi sellaisiksi.

Mutta se on, ja siitä on nimekäs henkilö tuomittu kuten tiedät. JA!! Laki ajaa yli uskonnon (tässä asiassa ilman syytä).

14.09.2024 08:01:13
#647187 [+-] Piilota Suosittele

>>647089 Kiihottaminen kansanryhmää vastaan ei mielestäni olle rasismia, tosin ne monesti kai kulkevat käsikädessä. se tynkkysen saama tuomio oli kyllä aika irvokas näytelmä. sen tarkoituksena oli vain vaijentaa ja antaa varoittava esimerkki muille. vaikka puhut totta, mutta jos totuus on liian epämiellyttävä niin tuomio napsahtaa. jos muslimit ovat kansan ryhmä niin samalla periaatteella esim ne kokoomuslaiset on ja niitäkään ei sais loukata faktoilla. ei nämä ketään kiinnosta ku hihhuleja pilkataan ja on pilkattu vuosikymmeniä.
"Käräjäoikeus katsoi Tynkkysen asettaneen kunnallisvaalikampanjansa aikana vuonna 2017 yleisön saataville Facebook-viestejä, joissa paneteltiin ja solvattiin maahanmuuttajia ja turvapaikanhakijoita." toi on yleltä niin pienellä varauksella tietty. mutta teknisesti kyse ei siis ole muslimeista. mutta saatat olla oikeassa kyllä ne tuomion keksii sanoja ja termejä voidaan aina taivutella sopivvaan muotoon.

16.09.2024 17:07:27
#647615 [+-] Piilota Suosittele

>>647187
jos muslimit ovat kansan ryhmä niin samalla periaatteella esim ne kokoomuslaiset on

Niin ja miehet sekä naiset, neekerit tottakai mutta myös ev.lut. kirkkoon kuuluvat kuten minä (ateistina) joita on suomalaisista ~68%.

NARUN JATKOKSI!

[ 11 viestiä | ]