ihania pyllyjä ihania pyllyjä
Viikate - Syysvedet Viikate - Syysvedet
rynttäät2 rynttäät2
somali merihädässä somali merihädässä
uudet kameruset :3 uudet kameruset :3
rentoutus hetki :3 rentoutus hetki :3
internet date internet date
höhö höhö
Jutkut jutkuttaa Räikköstä Jutkut jutkuttaa Räikköstä
Kenopolvi-Keijo Kenopolvi-Keijo
Autokorrekti Autokorrekti
Hiljaisuus <3 Hiljaisuus <3
Pride Pride
Bidenin mietelause Bidenin mietelause
Jutta Schneider Jutta Schneider
Kate Bush - Wuthering Heights Kate Bush - Wuthering Heights
Hide n seek Hide n seek
maitoa <:3 maitoa <:3
läskien pako :3 läskien pako :3
välipala välipala
Käytännöstä ei luovuta Käytännöstä ei luovuta
maski maski
Ennen oli ennen... Ennen oli ennen...
Pullopotku Pullopotku
 838 näyttökertaa, 5 viestiä, 37.64 MB, 3 tiedostoa, 06.04.2024 20:27:21
[ + 0 | ]

Lisää ruokaa

[69589] [tiedosto_1.mp4] [8.12 MB] [720x1280] [37.82s] [] []
[69588] [tiedosto_2.mp4] [6.12 MB] [720x1280] [11.91s] [] []
[69587] [tiedosto_3.mp4] [23.4 MB] [720x1280] [86.24s] [] []

07.04.2024 01:58:18
#612661 [+-] Piilota Suosittele

Jos jotaki pittää uppopaistaa varsinki kuorrutteella niin siinä pittää olla niin maan perkeleesti mausteita. Johonki muka viljasoijarouheeseen... ja vitut! Sekaan vähintään sama määrä suolaa ja muita makuja ku niihin lihoihin laitettiin. Valakosibale, valakosibale ja valakosibale! Pointti on se, että se kuorrute maistuu voimakkaalle. Se, mitä sen sisällä kyllä sitten pärjää lievähköllä maustamisella ja varsinkin suolalla.

[ 5 viestiä | ]