Opetti foliohattuilua Opetti foliohattuilua
Suomi pelastaa! Suomi pelastaa!
Niccat Niccat
:miettiä: :miettiä:
SERBIA STRONG SERBIA STRONG
Uskon asia Uskon asia
Vitsillinen sarjakuva 14 Vitsillinen sarjakuva 14
Sukupuolettomat luistimet ja Paska Lappi Sukupuolettomat luistimet ja Paska Lappi
Ken tietä etsii Ken tietä etsii
Miksi Miksi
Setämies Setämies
Alkuperänen Martta meemu sarjii Alkuperänen Martta meemu sarjii
Gondola with Merry Company Gondola with Merry Company
venyttelyä venyttelyä
Ählämit Ählämit
Käsityöhetki Käsityöhetki
Yllärikakki Yllärikakki
hakanen hakanen
Ärhäkkä pv Ärhäkkä pv
douchebag brenton douchebag brenton
Hups.. Hups..
Mikään ei tunnu miltään Mikään ei tunnu miltään
Darwin ja Karma ovat kaveruksia Darwin ja Karma ovat kaveruksia
Mikä on sinun nimesi? Mikä on sinun nimesi?
 885 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.04 MB, 1 tiedosto, 15.08.2021 20:34:45
[ + 13 - | ]

Riikka Purra Servattu

[55798] [tiedosto.jpg] [0.04 MB] [729x530] [] []
tiedosto.jpg

marin

(115)  · 

purra

(17)
15.08.2021 21:45:59
#490421 [+-] Piilota Suosittele

Miten servattu?
Valko-Venäjä pistää mamuja Liettuaan poliittisena aseena. Ei siinä ole mitään tekemistä inhimillysyyden kanssa. Tässä nähdään tosi hyvin, kuinka someidiootteja aivopestään.

15.08.2021 22:58:00 | 20:31:26
#490457 [+-] Piilota Suosittele

Tiina, "Soinin valinta", Elovaara oli matkalla upeaan poliittiseen uraan siihen asti, kunnes katkera Soini ja kaverit repesivät sinisiksi säilyttääkseen hillotolppansa. Luonnollisesti Elovaara oli yksi sinertävistä.

Tästä lähtien Elovaara on jatkuvasti ollut katkera perussuomalaisille ja öyhöttämässä kaikessa mahdollisessa perussuomalaisia vastaan.

Valitettavasti asia on niin, että Tiina servattiin todella rajusti vuonna 2017 ja jatkuvalla syötöllä sen jälkeen, kun tekee näitä "ulostulojaan".

15.08.2021 23:13:07
#490462 [+-] Piilota Suosittele

Mitäs jos oltaisiin inhimillisiä oman maan kansalaisia kohtaan ja jätetään ne afgaanin apinat selvittämään omat ongelmansa?

16.08.2021 01:58:21
#490488 [+-] Piilota Suosittele

Kyllä mää turvapaikan annan ainaki yhelle vetävän näköselle afgaaninaiselle jolla ei oo äpäriä mukanaan. Lopuille osaan kyllä antaa hyvän osoitteen tuolta Estonian vierestä. Sinne kyllä mahtuu.

16.08.2021 07:54:38
#490508 [+-] Piilota Suosittele

>>490488 Itämeri on muutenkin jo paskanen ja sinä saamari roskaisit sitä lisää!
Häpeäisit, pitäisihän kaikkien tietää että uuden hiekka / mutapohjan luominen on hyväksyttyä ja yleistä nykyisin vain välimerellä.

[ 10 viestiä | ]