Too big for my shoes eh? Too big for my shoes eh?
rahan tuloa ei voi estää rahan tuloa ei voi estää
Scööp Scööp
Mitä vattua minä juuri luin? Mitä vattua minä juuri luin?
Fingerpori Fingerpori
Peräkonttirötvääjä Peräkonttirötvääjä
Make America dumb again! Make America dumb again!
Hyllym hyllym Hyllym hyllym
Muricaanien järjet Muricaanien järjet
Goulu ei ole ambumarata :DDD:DDDD Goulu ei ole ambumarata :DDD:DDDD
Kaks Jaria ja kolme muuta Kaks Jaria ja kolme muuta
ylpeys ylpeys
S I M P S O N W A V E ざ謁は維ぽ コゆ慰ニ るゃ S I M P S O N W A V E ざ謁は維ぽ コゆ慰ニ るゃ
Tekopyhän määritelmä Tekopyhän määritelmä
Koripainia Koripainia
Soivat kodinlaitteet osa 3 Soivat kodinlaitteet osa 3
Gaza ei kuulu Israelille Gaza ei kuulu Israelille
Miss Neuvosto-Riika 1988 Miss Neuvosto-Riika 1988
Tähtikansalaisen kasvojentunnistus Tähtikansalaisen kasvojentunnistus
GG GG
Ismo Ismo
Juri Gagarin tankilla Juri Gagarin tankilla
kuin kotonaan kuin kotonaan
Siitäs sait Siitäs sait
 703 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.04 MB, 1 tiedosto, 13.05.2021 19:53:02
[ + 6 | ]

Pena sen siinä keksi

[53861] [Pena.jpg] [0.04 MB] [666x724] [] []
Pena.jpg

pena

(11)  · 

turve

(6)  · 

keskusta

(51)
14.05.2021 03:32:36
#463722 [+-] Piilota Suosittele

Yliopistojen paha leikkaus oli sillon kymmenluvun alussa jo. Rahoitus tulee sitten muualta ja jotkut jästit ihmettelee, että miksi tutkijat suoltaa täyttä paskaa. Ei se markkinatalous ja parhaan kysynnän periaate oikein toimi jos totuutta ollaan tavoittelemassa. Uutistoimistoilla tämä nyt kävi jo aikaisemmin, mutta sama homma on valitettavasti yliopistoilla jo ollut kymmenisen vuotta.

14.05.2021 03:36:23
#463725 [+-] Piilota Suosittele

>>463722
Et kannata tieteen rahoitusta. Minä olen vähän niin ja näin kun sitten rahoitetaan myös ihan joutavia. Ehkä jos eduskunta päättäisi mitä rahoitetaan, ei yksi ministeri avustajineen?

14.05.2021 03:50:08
#463734 [+-] Piilota Suosittele

>>463725
Et kannata tieteen rahoitusta.

Puhuinko epäselvästi? En niin sanonut.

Minä olen vähän niin ja näin kun sitten rahoitetaan myös ihan joutavia.

Se on sitten rehtoriaatin tehtävä. Ei sitä voi joikaisessa opistossa olla edustaja seisomassa kuin neuvostoliitossa konsanaan.

Ehkä jos eduskunta päättäisi mitä rahoitetaan, ei yksi ministeri avustajineen?

Hyvä pointti! Mutta itse haluaisin sinne teknokratiaan, missä ministerit on valittu sen aihealueen sisältä, jota ne edustaa.

14.05.2021 15:35:06
#463877 [+-] Piilota Suosittele

>>463734
itse haluaisin sinne teknokratiaan

Tästä olemme samaa mieltä. Yleisestikin, valitaan BB-Niko ympäristöministeriksi ennen kuin joku joka jostain jotain tietää.

14.05.2021 21:10:14
#463999 [+-] Piilota Suosittele

>>463734
Teknokratia for the win. Jäis nuo kyrvänsyyläset omaneduntavottelijat kokonaan pois välistä. Siihen vielä suora demokratia niin alakais tapahtumaan jotakin järkevääkin ku jäis turha paska pois päätöksenteosta.

[ 5 viestiä | ]