@pamputin lähti @turpin kanssa reiveihin @pamputin lähti @turpin kanssa reiveihin
Ei hatuta yhtään tasapainoisesti köllötellessä Ei hatuta yhtään tasapainoisesti köllötellessä
Ei jaksa keksiä otsikoita 77 Ei jaksa keksiä otsikoita 77
Tee työtä joka on arvoitus Tee työtä joka on arvoitus
Jonnebista Jonnebista
Tietämisen tuska Tietämisen tuska
Handalf Handalf
HK:n Sininen Tulevaisuus HK:n Sininen Tulevaisuus
Leikkivät ketunpennut Leikkivät ketunpennut
Lemminkäisen välikuolema Lemminkäisen välikuolema
tulevaisuus on jo täällä! tulevaisuus on jo täällä!
Col'onbrella Col'onbrella
Ei jaksa keksiä otsikoita 63 Ei jaksa keksiä otsikoita 63
Nyt ei pysty Nyt ei pysty
Hyvät tissit Hyvät tissit
Akun väsyneet huutikset Akun väsyneet huutikset
Fingerpori Fingerpori
Pettymys Pettymys
Koiroke lämmittelee tassujaan Koiroke lämmittelee tassujaan
Inhottava pervo Inhottava pervo
Tähkä iski vain silmää Tähkä iski vain silmää
ananas kuluu pizzaan ananas kuluu pizzaan
Ostakaa hattaraa Ostakaa hattaraa
Ei jaksa keksiä otsikoita 68 Ei jaksa keksiä otsikoita 68
 703 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.04 MB, 1 tiedosto, 13.05.2021 19:53:02
[ + 6 | ]

Pena sen siinä keksi

[53861] [Pena.jpg] [0.04 MB] [666x724] [] []
Pena.jpg

pena

(11)  · 

turve

(6)  · 

keskusta

(51)
14.05.2021 03:32:36
#463722 [+-] Piilota Suosittele

Yliopistojen paha leikkaus oli sillon kymmenluvun alussa jo. Rahoitus tulee sitten muualta ja jotkut jästit ihmettelee, että miksi tutkijat suoltaa täyttä paskaa. Ei se markkinatalous ja parhaan kysynnän periaate oikein toimi jos totuutta ollaan tavoittelemassa. Uutistoimistoilla tämä nyt kävi jo aikaisemmin, mutta sama homma on valitettavasti yliopistoilla jo ollut kymmenisen vuotta.

14.05.2021 03:36:23
#463725 [+-] Piilota Suosittele

>>463722
Et kannata tieteen rahoitusta. Minä olen vähän niin ja näin kun sitten rahoitetaan myös ihan joutavia. Ehkä jos eduskunta päättäisi mitä rahoitetaan, ei yksi ministeri avustajineen?

14.05.2021 03:50:08
#463734 [+-] Piilota Suosittele

>>463725
Et kannata tieteen rahoitusta.

Puhuinko epäselvästi? En niin sanonut.

Minä olen vähän niin ja näin kun sitten rahoitetaan myös ihan joutavia.

Se on sitten rehtoriaatin tehtävä. Ei sitä voi joikaisessa opistossa olla edustaja seisomassa kuin neuvostoliitossa konsanaan.

Ehkä jos eduskunta päättäisi mitä rahoitetaan, ei yksi ministeri avustajineen?

Hyvä pointti! Mutta itse haluaisin sinne teknokratiaan, missä ministerit on valittu sen aihealueen sisältä, jota ne edustaa.

14.05.2021 15:35:06
#463877 [+-] Piilota Suosittele

>>463734
itse haluaisin sinne teknokratiaan

Tästä olemme samaa mieltä. Yleisestikin, valitaan BB-Niko ympäristöministeriksi ennen kuin joku joka jostain jotain tietää.

14.05.2021 21:10:14
#463999 [+-] Piilota Suosittele

>>463734
Teknokratia for the win. Jäis nuo kyrvänsyyläset omaneduntavottelijat kokonaan pois välistä. Siihen vielä suora demokratia niin alakais tapahtumaan jotakin järkevääkin ku jäis turha paska pois päätöksenteosta.

[ 5 viestiä | ]