Purilaisenrakennushaaste Purilaisenrakennushaaste
Kennedy oli viisas mies Kennedy oli viisas mies
Mennään jo :3 Mennään jo :3
Agu Angga vetää tulokkaita turpaan Agu Angga vetää tulokkaita turpaan
äijä äijä
Kolmen Caballeron legenda päättyy pian Kolmen Caballeron legenda päättyy pian
Heikompien puolustaja Heikompien puolustaja
Myyttinen olento Myyttinen olento
ÄO ÄO
Muskeli mimmi Muskeli mimmi
Kissasarjeita vol 2 Kissasarjeita vol 2
nyt se pois suusta ja heti nyt se pois suusta ja heti
uusi taiteellinen neron leimaukseni uusi taiteellinen neron leimaukseni
Mössöö! Mössöö!
Oh REALLY? :D:DD Oh REALLY? :D:DD
23 vuotias zoomeri 23 vuotias zoomeri
Tupakantumppi auton ikkunnasta Tupakantumppi auton ikkunnasta
Suvac säde Suvac säde
fuck fuck
Laktoosi-intoleranssi Laktoosi-intoleranssi
makelt lähdee gilvet :D joni ehdi ajaa bagoon :D makelt lähdee gilvet :D joni ehdi ajaa bagoon :D
Liisalla on vahvat mielipiteet Suomenlinnasta Liisalla on vahvat mielipiteet Suomenlinnasta
Raikas ja tasapainoinen alkusyksyn päivä :3 Raikas ja tasapainoinen alkusyksyn päivä :3
Gondola ei hajoo kylmään Gondola ei hajoo kylmään
 744 näyttökertaa, 7 viestiä, 2.38 MB, 1 tiedosto, 11.11.2020 21:23:20
[ + 7 | ]

Pakko saada korvauksia T. Jaana

[49374] [jaana.png] [2.38 MB] [950x1845] [] []
jaana.png

jaana

 · 

korvaus

12.11.2020 05:20:24
#408692 [+-] Piilota Suosittele

Niin no tuota. Onhan se varmasti näinkin. Ei sillä, että että tämmöisiä henkilö-oletettuja on ylipäätään olemassa, mutta että vielä valtion hommissa niin että tuota no jooh, kyllä kyllä kyll.. ja vitut. Tuommosia pittäis vettää turpaan niin kauan, että alakavat käyttäytyä ku ihimiset. Jeesuksen kristuksen muhammedin klitoris, että voi olla tää maa niin täynnä tämmöstä haistavittupaskaa, että tämmösestä ylipäätään tehhään minkäänlaista juttua muuten ku Pahkasikaan tai Myrkkyyn.

Ite ku sais päättää, niin nuo tapettas heti ja tavatessa. Ai perkele, anteeksi Fobba, sullahan on varmasti niin kova työ nyt miettiä, että ketä pittää mielistellä pittääkses sen sianvitun siittämän äpäräduunin mitä oot onnistuneesti käyttäny sormenpäitäs sen sijaan, että oisit paskantanu ku normaalit ihimiset.

Ja nyt vinkki teille normaaleille, niin kuhan sisällissota syttyy niin mää vappaaehostan itteni isänmaanvihollisten telottajaksi. Vittu. Mää vaikka maksan siitä, että saan tehä niille vittusaatanoille mitä suinki vaan ehin sen 20 minuuttia kestävän lopettamisen aikana. 20 minuuttia? No eihän sitä ny pitempään voi kuvitella jonku vihervassarin tai politrukin kestävän.

12.11.2020 10:32:06
#408722 [+-] Piilota Suosittele

Hauskintahan tässä on, että...
"Haapasalo ei aio kuitenkaan luovuttaa, vaan aikoo valittaa hallinto-oikeuteen." (IL)

[ 7 viestiä | ]