Hyi vittu t: japski Hyi vittu t: japski
Luokkasota Luokkasota
Naisen kipu synnytyksen aikana Naisen kipu synnytyksen aikana
kaupustelijat on mukavia kaupustelijat on mukavia
En ole nähnyt palloasi En ole nähnyt palloasi
"Oh you are gonna have a bad time, lad" "Oh you are gonna have a bad time, lad"
Be our guest~ Be our guest~
Katse Katse
Kossua Kossua
Pedari Pedari
Snake? Snake?
Täydellinen lisäravinne Täydellinen lisäravinne
Be gone THOT Be gone THOT
Bladi wänkä's Bladi wänkä's
Kahvilajikkeita Kahvilajikkeita
Jätkät hei nyt ryhtiä tähä hommaa Jätkät hei nyt ryhtiä tähä hommaa
Mitäs täälä on? Mitäs täälä on?
"Peitän naapurin pahoinpitelyn näin" "Peitän naapurin pahoinpitelyn näin"
Koiron häpeä Koiron häpeä
Bless this post :3 Bless this post :3
Ilmai-seksi Ilmai-seksi
Kipu on vain mielikuvitusta Kipu on vain mielikuvitusta
Terveisiä pormestarilta Terveisiä pormestarilta
Röllikirja Röllikirja
 704 näyttökertaa, 13 viestiä, 0.03 MB, 1 tiedosto, 07.08.2020 02:28:37
[ + 4 | ]

Mun poni fursoona :3

[45998] [0.png] [0.03 MB] [597x414] [] []
0.png

poni

(47)  · 

my little pony

(17)  · 

ditzy

07.08.2020 03:08:59
#371894 [+-] Piilota Suosittele

Mitä natsismia tämä on, kun lemmikkimerkkinä on mustavalkoinen kuvio? Missä on muut värit, mitä hä? Kyllä se on kuule niin, että Satteenkaari Däshi on se ainu poni mitä saa fanitella, perkele :3

07.08.2020 05:03:42
#371920 [+2] Piilota Suosittele

>>371894 Pah! Yksisarviset ovat selkeästi herrarotu, jota Sateenkaarisyöksyn kaltaisten Pegasosten tulee ilolla palvella.

(Maaponeja ei edes lasketa oikeiksi poneiksi, ja ne tulee joko hävittää tai alistaa orjiksi, jotka tekevät kaikki kurjimmat, ikävimmät ja turruttavimmat hanttihommat.)

07.08.2020 05:36:59
#371925 [+-] Piilota Suosittele

>>371920
Jumaliste. Tähänkin mennessä kaikki sateenkaariponit on tehneet ne siivoojien ja hampparipaikkojen myyjien työt samaan aikaan ku poikaponit on vaan kattelleet oikeitten hevosten periä. Nauravat vaan, että "eipähän tiiä nuo isommat hepat, että pienemmistä paketeista löytyy ne tiukemmat tekijät" ja muuta sen semmosta. Ihan sairasta menua se semmonen. Kaikki hepat on tärkeitä, oli ne sitten poneja tai oikeita kopukoita. #oikeat hevoset #kaviorakkaus ja sitä sen semmosta. Perkele!

[ 13 viestiä | ]