Afrikkalainen selfie Afrikkalainen selfie
Oletko sinä homo? Oletko sinä homo?
Jenni War-tiainen Jenni War-tiainen
Tollanen huoruli tuli Tollanen huoruli tuli
taistelija :3 taistelija :3
Alan Rickmanin bändikuva Alan Rickmanin bändikuva
goti tytty apu apustaja goti tytty apu apustaja
Ristusperkele pesi tukkansa Ristusperkele pesi tukkansa
Lintsaaja Lintsaaja
Pikku päkäpää :3 Pikku päkäpää :3
Joogaa Joogaa
kalassa kalassa
Ota hörppy Ota hörppy
typerä muki kun ei kaadu >:3 typerä muki kun ei kaadu >:3
opit unohtu opit unohtu
Neljä vuodenaikaa Neljä vuodenaikaa
Mitähän miettii? Mitähän miettii?
Morsijan sinule Morsijan sinule
Kiitti Vitusti Kiitti Vitusti
Ihana nainen Ihana nainen
Tulevaisuus Tulevaisuus
Hauska lavuaari Hauska lavuaari
ennen autot oli rautaa ennen autot oli rautaa
Niin herqullista ruohoa. Niin herqullista ruohoa.
 947 näyttökertaa, 27 viestiä, 0.09 MB, 1 tiedosto, 07.08.2020 00:23:15
[ + 6 - | ]
👑 Katsotuin 07.08.2020.

Oha pojat poikia

[45996] [tiedosto.jpg] [0.09 MB] [603x960] [] []
tiedosto.jpg

antifa

(66)  · 

denver

 · 

niggerlovers

07.08.2020 02:44:54
#371878 [+-] Piilota Suosittele

>>371875
Antifantit ovat syyllistyneet useampiin rikoksiin kuin äärioikeisto ikään.
Nykyisin noi porvareiden kultalusikka suussa syntyneet ovat aikuistuttuaan taas porvareita.

07.08.2020 02:55:41
#371886 [+-] Piilota Suosittele

>>371880
Yksi huvittavimpia esimerkkejä on Paleface "En suostu pelkäämään" pankinjohtajan poika totaalikieltäytyjä Karri Miettinen.
Muutti kuulemma tänne, mutta kun nään...

08.08.2020 13:54:42
#372436 [+1] Piilota Suosittele

>>372240
Voi vittu. Toi peli oli aika saatanan häiritsevä kun täynnä noob-hunttereita, eikä kukaan auta sinua. Toista se on noobina Armassa.

>>372338
En pidä teikäläisten rötöstelystä. En tosin aiheuta ongelmia teille, jos te ette minulle.

20.08.2020 23:11:13
#376835 [+-] Piilota Suosittele

>>376689
Molemmat. Noobiutta pitää sietää ja niitä auttaa, ja niin olen toiminut peleissä jotka itse osaan hyvin.

Tai siis tää on vaan mun filosofia.

21.08.2020 00:13:56
#376874 [+-] Piilota Suosittele

>>376835 Komppaan kyllä jäbää. Samaa tehny itekkin jos kysytty tai jotain. Opin hyville tavoille Red orchestran kommunityn kautta. mm. cs:sä ollu alusta lähtien toksinen ja negatiivinen ilmapiiri. Varmaan koska siel paljo casuaali pelaajia ja sellasia jotka ei yksinkertaisesti pysy housuissaan jos häviävät tai ton blackjackin kaltasia surullisia kaulapartoja.

[ 27 viestiä | ]