EPÄLUOTETTAVAA TIEDETTÄ EPÄLUOTETTAVAA TIEDETTÄ
olen täällä :3 olen täällä :3
Selitys :3 Selitys :3
Sinä Sinä
Ihana nainen Ihana nainen
Asiat tärkeysjerjestykseen? hahaa Asiat tärkeysjerjestykseen? hahaa
niinpä niinpä
Juustonystävät Juustonystävät
haunted pussy haunted pussy
Greetta ja Trumppi Greetta ja Trumppi
Tulista Tulista
itsepäinen itsepäinen
Kunnon grilli Kunnon grilli
MMMmmmm... MMMmmmm...
numnum tippui <:3 numnum tippui <:3
ammattishoppaaja ammattishoppaaja
Transformation komplett Transformation komplett
nähtävästi joku näillekkin runkkaa :D nähtävästi joku näillekkin runkkaa :D
Kaupassa Kaupassa
sokea pappa sokea pappa
isommat helmet isommat helmet
Relax Relax
Turpa kii, ku mulle puhut. Turpa kii, ku mulle puhut.
lopettakaa se ryyppääminen juopot lopettakaa se ryyppääminen juopot
 702 näyttökertaa, 13 viestiä, 0.03 MB, 1 tiedosto, 07.08.2020 02:28:37
[ + 4 | ]

Mun poni fursoona :3

[45998] [0.png] [0.03 MB] [597x414] [] []
0.png

poni

(47)  · 

my little pony

(17)  · 

ditzy

07.08.2020 03:08:59
#371894 [+-] Piilota Suosittele

Mitä natsismia tämä on, kun lemmikkimerkkinä on mustavalkoinen kuvio? Missä on muut värit, mitä hä? Kyllä se on kuule niin, että Satteenkaari Däshi on se ainu poni mitä saa fanitella, perkele :3

07.08.2020 05:03:42
#371920 [+2] Piilota Suosittele

>>371894 Pah! Yksisarviset ovat selkeästi herrarotu, jota Sateenkaarisyöksyn kaltaisten Pegasosten tulee ilolla palvella.

(Maaponeja ei edes lasketa oikeiksi poneiksi, ja ne tulee joko hävittää tai alistaa orjiksi, jotka tekevät kaikki kurjimmat, ikävimmät ja turruttavimmat hanttihommat.)

07.08.2020 05:36:59
#371925 [+-] Piilota Suosittele

>>371920
Jumaliste. Tähänkin mennessä kaikki sateenkaariponit on tehneet ne siivoojien ja hampparipaikkojen myyjien työt samaan aikaan ku poikaponit on vaan kattelleet oikeitten hevosten periä. Nauravat vaan, että "eipähän tiiä nuo isommat hepat, että pienemmistä paketeista löytyy ne tiukemmat tekijät" ja muuta sen semmosta. Ihan sairasta menua se semmonen. Kaikki hepat on tärkeitä, oli ne sitten poneja tai oikeita kopukoita. #oikeat hevoset #kaviorakkaus ja sitä sen semmosta. Perkele!

[ 13 viestiä | ]