eläin aktivistit eläin aktivistit
Raiskauksen syntymekanismi Raiskauksen syntymekanismi
mao mao
sammunut terroristi sammunut terroristi
rajavartioimassako? rajavartioimassako?
Paco teille suomenta! Paco teille suomenta!
Vasemmiston arvopohja. Vasemmiston arvopohja.
Onko sinulla tyttöystävä? Onko sinulla tyttöystävä?
Uusi ei-kolonialistinen peli Uusi ei-kolonialistinen peli
fuufuu fuufuu
Kemi Kemi
vitun suomalaiset vitun suomalaiset
asteroidi asteroidi
Soile ja somalit Soile ja somalit
Sama uutinen, toinen YLE:n. Arvaa kumpi.. Sama uutinen, toinen YLE:n. Arvaa kumpi..
no racism no racism
Alex on aina oikeassa Alex on aina oikeassa
paka3 osa2 paka3 osa2
Passi hukkui vaarallisella merimatkalla.. ymmärtäähän sen. Passi hukkui vaarallisella merimatkalla.. ymmärtäähän sen.
Elokapina pojat. Elokapina pojat.
halla marin halla marin
Syyskuva Syyskuva
2 kuvaa ja filmi 2 kuvaa ja filmi
exit exit
 953 näyttökertaa, 27 viestiä, 0.09 MB, 1 tiedosto, 07.08.2020 00:23:15
[ + 6 - | ]
👑 Katsotuin 07.08.2020.

Oha pojat poikia

[45996] [tiedosto.jpg] [0.09 MB] [603x960] [] []
tiedosto.jpg

antifa

(66)  · 

denver

 · 

niggerlovers

07.08.2020 02:44:54
#371878 [+-] Piilota Suosittele

>>371875
Antifantit ovat syyllistyneet useampiin rikoksiin kuin äärioikeisto ikään.
Nykyisin noi porvareiden kultalusikka suussa syntyneet ovat aikuistuttuaan taas porvareita.

07.08.2020 02:55:41
#371886 [+-] Piilota Suosittele

>>371880
Yksi huvittavimpia esimerkkejä on Paleface "En suostu pelkäämään" pankinjohtajan poika totaalikieltäytyjä Karri Miettinen.
Muutti kuulemma tänne, mutta kun nään...

08.08.2020 13:54:42
#372436 [+1] Piilota Suosittele

>>372240
Voi vittu. Toi peli oli aika saatanan häiritsevä kun täynnä noob-hunttereita, eikä kukaan auta sinua. Toista se on noobina Armassa.

>>372338
En pidä teikäläisten rötöstelystä. En tosin aiheuta ongelmia teille, jos te ette minulle.

20.08.2020 23:11:13
#376835 [+-] Piilota Suosittele

>>376689
Molemmat. Noobiutta pitää sietää ja niitä auttaa, ja niin olen toiminut peleissä jotka itse osaan hyvin.

Tai siis tää on vaan mun filosofia.

21.08.2020 00:13:56
#376874 [+-] Piilota Suosittele

>>376835 Komppaan kyllä jäbää. Samaa tehny itekkin jos kysytty tai jotain. Opin hyville tavoille Red orchestran kommunityn kautta. mm. cs:sä ollu alusta lähtien toksinen ja negatiivinen ilmapiiri. Varmaan koska siel paljo casuaali pelaajia ja sellasia jotka ei yksinkertaisesti pysy housuissaan jos häviävät tai ton blackjackin kaltasia surullisia kaulapartoja.

[ 27 viestiä | ]