Nyt mennään, mummo suu kii Nyt mennään, mummo suu kii
Sairas mielesi teki tempun Sairas mielesi teki tempun
Tyäm mies kaiken korjaa Tyäm mies kaiken korjaa
Arvaa harmittiko..? Arvaa harmittiko..?
Joku peli Joku peli
Waifuainesta Waifuainesta
Höppänä Kim Höppänä Kim
Joku aasialainen pimu Joku aasialainen pimu
Onneks ei ollu oma lapsi Onneks ei ollu oma lapsi
Dio seikkailee 10 Dio seikkailee 10
Terska on kohta ranskassa vahvana Terska on kohta ranskassa vahvana
Rabbit-man Rabbit-man
baardit :3 baardit :3
Vaimo parkkaa Vaimo parkkaa
innoissaan innoissaan
Tappelu Tappelu
Ananas pizzalla Ananas pizzalla
Juuh elikkäs ananas pizza Juuh elikkäs ananas pizza
Super Sport Super Sport
Kesän pörriäiset Kesän pörriäiset
Harrastus Harrastus
Lääkärissä Lääkärissä
Ägplöö, T: Onni Ägplöö, T: Onni
otetaan päikkärit välillä :3 otetaan päikkärit välillä :3
 942 näyttökertaa, 27 viestiä, 0.09 MB, 1 tiedosto, 07.08.2020 00:23:15
[ + 6 - | ]
👑 Katsotuin 07.08.2020.

Oha pojat poikia

[45996] [tiedosto.jpg] [0.09 MB] [603x960] [] []
tiedosto.jpg

antifa

(66)  · 

denver

 · 

niggerlovers

07.08.2020 02:44:54
#371878 [+-] Piilota Suosittele

>>371875
Antifantit ovat syyllistyneet useampiin rikoksiin kuin äärioikeisto ikään.
Nykyisin noi porvareiden kultalusikka suussa syntyneet ovat aikuistuttuaan taas porvareita.

07.08.2020 02:55:41
#371886 [+-] Piilota Suosittele

>>371880
Yksi huvittavimpia esimerkkejä on Paleface "En suostu pelkäämään" pankinjohtajan poika totaalikieltäytyjä Karri Miettinen.
Muutti kuulemma tänne, mutta kun nään...

08.08.2020 13:54:42
#372436 [+1] Piilota Suosittele

>>372240
Voi vittu. Toi peli oli aika saatanan häiritsevä kun täynnä noob-hunttereita, eikä kukaan auta sinua. Toista se on noobina Armassa.

>>372338
En pidä teikäläisten rötöstelystä. En tosin aiheuta ongelmia teille, jos te ette minulle.

20.08.2020 23:11:13
#376835 [+-] Piilota Suosittele

>>376689
Molemmat. Noobiutta pitää sietää ja niitä auttaa, ja niin olen toiminut peleissä jotka itse osaan hyvin.

Tai siis tää on vaan mun filosofia.

21.08.2020 00:13:56
#376874 [+-] Piilota Suosittele

>>376835 Komppaan kyllä jäbää. Samaa tehny itekkin jos kysytty tai jotain. Opin hyville tavoille Red orchestran kommunityn kautta. mm. cs:sä ollu alusta lähtien toksinen ja negatiivinen ilmapiiri. Varmaan koska siel paljo casuaali pelaajia ja sellasia jotka ei yksinkertaisesti pysy housuissaan jos häviävät tai ton blackjackin kaltasia surullisia kaulapartoja.

[ 27 viestiä | ]