Hermannin temppu Hermannin temppu
tyypillistä, maanantai tyypillistä, maanantai
Kuinka pitää vaimo tyytyväisenä. Kuinka pitää vaimo tyytyväisenä.
Mersu Mersu
Aikamatkaajat Aikamatkaajat
Aropupu Aropupu
menetkös siitä :> menetkös siitä :>
Nam Nam
Gary Wright - Dreamweaver Gary Wright - Dreamweaver
Jykävärunkoinen katti Jykävärunkoinen katti
Hyvää juhannusta. Hyvää juhannusta.
Vastaa ja voita Vastaa ja voita
Leggionalanen apu apustaja Leggionalanen apu apustaja
Mads Mikkelsen meripäivillä Mads Mikkelsen meripäivillä
Madlads - GG Allin Madlads - GG Allin
Intian ongelmat Intian ongelmat
täällä ei ole mitään nähtävää :3 täällä ei ole mitään nähtävää :3
Bad boy! Bad boy!
lihan jyrsimistä lihan jyrsimistä
Löydettiin sun puhelin Giovanni Löydettiin sun puhelin Giovanni
Suomityty eksyi Lähi-itäkeskukseen Suomityty eksyi Lähi-itäkeskukseen
Hyvää kesää pyöräilijöille Hyvää kesää pyöräilijöille
Viagraa :) Viagraa :)
Tuna must flow... Tuna must flow...
 939 näyttökertaa, 27 viestiä, 0.09 MB, 1 tiedosto, 07.08.2020 00:23:15
[ + 6 - | ]
👑 Katsotuin 07.08.2020.

Oha pojat poikia

[45996] [tiedosto.jpg] [0.09 MB] [603x960] [] []
tiedosto.jpg

antifa

(66)  · 

denver

 · 

niggerlovers

07.08.2020 02:44:54
#371878 [+-] Piilota Suosittele

>>371875
Antifantit ovat syyllistyneet useampiin rikoksiin kuin äärioikeisto ikään.
Nykyisin noi porvareiden kultalusikka suussa syntyneet ovat aikuistuttuaan taas porvareita.

07.08.2020 02:55:41
#371886 [+-] Piilota Suosittele

>>371880
Yksi huvittavimpia esimerkkejä on Paleface "En suostu pelkäämään" pankinjohtajan poika totaalikieltäytyjä Karri Miettinen.
Muutti kuulemma tänne, mutta kun nään...

08.08.2020 13:54:42
#372436 [+1] Piilota Suosittele

>>372240
Voi vittu. Toi peli oli aika saatanan häiritsevä kun täynnä noob-hunttereita, eikä kukaan auta sinua. Toista se on noobina Armassa.

>>372338
En pidä teikäläisten rötöstelystä. En tosin aiheuta ongelmia teille, jos te ette minulle.

20.08.2020 23:11:13
#376835 [+-] Piilota Suosittele

>>376689
Molemmat. Noobiutta pitää sietää ja niitä auttaa, ja niin olen toiminut peleissä jotka itse osaan hyvin.

Tai siis tää on vaan mun filosofia.

21.08.2020 00:13:56
#376874 [+-] Piilota Suosittele

>>376835 Komppaan kyllä jäbää. Samaa tehny itekkin jos kysytty tai jotain. Opin hyville tavoille Red orchestran kommunityn kautta. mm. cs:sä ollu alusta lähtien toksinen ja negatiivinen ilmapiiri. Varmaan koska siel paljo casuaali pelaajia ja sellasia jotka ei yksinkertaisesti pysy housuissaan jos häviävät tai ton blackjackin kaltasia surullisia kaulapartoja.

[ 27 viestiä | ]