Aika haistella Aika haistella
Muumilaakson tarinoita Muumilaakson tarinoita
Ulinaa Ulinaa
Taasko kuvaat minua >:3 Taasko kuvaat minua >:3
Time to ryyp and chew fish and chips! Time to ryyp and chew fish and chips!
"Ai sinä taas?" "Ai sinä taas?"
savumakkara tarpeet. savumakkara tarpeet.
Muna tonne Muna tonne
Sipilä uhkailee Sipilä uhkailee
Kananpaskan makuiset makaryllit ja tee Kananpaskan makuiset makaryllit ja tee
 Kapteenin kotsa  Kapteenin kotsa
Tekee höpöä Tekee höpöä
Neekeriä turpaa Neekeriä turpaa
onpas makoisaa :3 onpas makoisaa :3
How Garfield became the most powerful being in the universe How Garfield became the most powerful being in the universe
Tintti Afrikassa Tintti Afrikassa
Luolaston Oulu-miitti Luolaston Oulu-miitti
:( :(
Kesäkukkanen :3 Kesäkukkanen :3
Slayerin hääkakku Slayerin hääkakku
Vielä lisää jatkoa Sonic-elokuvan kunnialle Vielä lisää jatkoa Sonic-elokuvan kunnialle
Entä jos? Entä jos?
Huono maanantai`? Huono maanantai`?
Täydellisen nuoren herrasmiehen hyvät tavat Täydellisen nuoren herrasmiehen hyvät tavat
 941 näyttökertaa, 27 viestiä, 0.09 MB, 1 tiedosto, 07.08.2020 00:23:15
[ + 6 - | ]
👑 Katsotuin 07.08.2020.

Oha pojat poikia

[45996] [tiedosto.jpg] [0.09 MB] [603x960] [] []
tiedosto.jpg

antifa

(66)  · 

denver

 · 

niggerlovers

07.08.2020 02:44:54
#371878 [+-] Piilota Suosittele

>>371875
Antifantit ovat syyllistyneet useampiin rikoksiin kuin äärioikeisto ikään.
Nykyisin noi porvareiden kultalusikka suussa syntyneet ovat aikuistuttuaan taas porvareita.

07.08.2020 02:55:41
#371886 [+-] Piilota Suosittele

>>371880
Yksi huvittavimpia esimerkkejä on Paleface "En suostu pelkäämään" pankinjohtajan poika totaalikieltäytyjä Karri Miettinen.
Muutti kuulemma tänne, mutta kun nään...

08.08.2020 13:54:42
#372436 [+1] Piilota Suosittele

>>372240
Voi vittu. Toi peli oli aika saatanan häiritsevä kun täynnä noob-hunttereita, eikä kukaan auta sinua. Toista se on noobina Armassa.

>>372338
En pidä teikäläisten rötöstelystä. En tosin aiheuta ongelmia teille, jos te ette minulle.

20.08.2020 23:11:13
#376835 [+-] Piilota Suosittele

>>376689
Molemmat. Noobiutta pitää sietää ja niitä auttaa, ja niin olen toiminut peleissä jotka itse osaan hyvin.

Tai siis tää on vaan mun filosofia.

21.08.2020 00:13:56
#376874 [+-] Piilota Suosittele

>>376835 Komppaan kyllä jäbää. Samaa tehny itekkin jos kysytty tai jotain. Opin hyville tavoille Red orchestran kommunityn kautta. mm. cs:sä ollu alusta lähtien toksinen ja negatiivinen ilmapiiri. Varmaan koska siel paljo casuaali pelaajia ja sellasia jotka ei yksinkertaisesti pysy housuissaan jos häviävät tai ton blackjackin kaltasia surullisia kaulapartoja.

[ 27 viestiä | ]