Luolaston moderaattori Luolaston moderaattori
Twitter, tai mikä lie X Twitter, tai mikä lie X
Makuupaikka Makuupaikka
Kata Kata
ilmaista crackia? ilmaista crackia?
Tähän tuli joku vika Tähän tuli joku vika
welocome to somalia welocome to somalia
lego porn lego porn
MASTER BOOT RECORD - HARDWAREZ MASTER BOOT RECORD - HARDWAREZ
Löysi äitinsä onlywhoresin Löysi äitinsä onlywhoresin
Itkua ja parkua Itkua ja parkua
ei sit saatana ei sit saatana
MGS: Crag MGS: Crag
Homomiekka! Homomiekka!
Talvi tulee Talvi tulee
Valjaissa Valjaissa
Anna rabs Anna rabs
Murica Murica
hajusta sen tunnistaa hajusta sen tunnistaa
Polkupyöräsankari märkänä Polkupyöräsankari märkänä
Your body, my choice Your body, my choice
Kalastus Kalastus
Pyllypuuhia Pyllypuuhia
Skittaa ja temppuja Skittaa ja temppuja
 934 näyttökertaa, 27 viestiä, 0.09 MB, 1 tiedosto, 07.08.2020 00:23:15
[ + 6 - | ]
👑 Katsotuin 07.08.2020.

Oha pojat poikia

[45996] [tiedosto.jpg] [0.09 MB] [603x960] [] []
tiedosto.jpg

antifa

(66)  · 

denver

 · 

niggerlovers

07.08.2020 02:44:54
#371878 [+-] Piilota Suosittele

>>371875
Antifantit ovat syyllistyneet useampiin rikoksiin kuin äärioikeisto ikään.
Nykyisin noi porvareiden kultalusikka suussa syntyneet ovat aikuistuttuaan taas porvareita.

07.08.2020 02:55:41
#371886 [+-] Piilota Suosittele

>>371880
Yksi huvittavimpia esimerkkejä on Paleface "En suostu pelkäämään" pankinjohtajan poika totaalikieltäytyjä Karri Miettinen.
Muutti kuulemma tänne, mutta kun nään...

08.08.2020 13:54:42
#372436 [+1] Piilota Suosittele

>>372240
Voi vittu. Toi peli oli aika saatanan häiritsevä kun täynnä noob-hunttereita, eikä kukaan auta sinua. Toista se on noobina Armassa.

>>372338
En pidä teikäläisten rötöstelystä. En tosin aiheuta ongelmia teille, jos te ette minulle.

20.08.2020 23:11:13
#376835 [+-] Piilota Suosittele

>>376689
Molemmat. Noobiutta pitää sietää ja niitä auttaa, ja niin olen toiminut peleissä jotka itse osaan hyvin.

Tai siis tää on vaan mun filosofia.

21.08.2020 00:13:56
#376874 [+-] Piilota Suosittele

>>376835 Komppaan kyllä jäbää. Samaa tehny itekkin jos kysytty tai jotain. Opin hyville tavoille Red orchestran kommunityn kautta. mm. cs:sä ollu alusta lähtien toksinen ja negatiivinen ilmapiiri. Varmaan koska siel paljo casuaali pelaajia ja sellasia jotka ei yksinkertaisesti pysy housuissaan jos häviävät tai ton blackjackin kaltasia surullisia kaulapartoja.

[ 27 viestiä | ]