Yökukkanen Yökukkanen
Anoppi tulossa kylään? Anoppi tulossa kylään?
Sekavaa paskaa ja tissejä Sekavaa paskaa ja tissejä
ameriikassa vartustetaan poliisia ameriikassa vartustetaan poliisia
Taidevandalismi Taidevandalismi
Harvian yritysesittely Harvian yritysesittely
:3 :3
Joakim Joakim
Tämmöinen kuva kun joo (2010) Tämmöinen kuva kun joo (2010)
Kamerukset Kamerukset
TИUƆ TИUƆ
Bueno... Bueno...
Vikke Vikke
jonnet ja jore dyykkaa jonnet ja jore dyykkaa
kiitos jumalalle kiitos jumalalle
En tiedä En tiedä
seppochu seppochu
pitäskö nuo pestä välillä pitäskö nuo pestä välillä
halusi kovasti hypätä vesipatjan päälle halusi kovasti hypätä vesipatjan päälle
uuni onohtu päälle uuni onohtu päälle
Tacoja (2010) Tacoja (2010)
Pitää ottaa rauhallisesti Pitää ottaa rauhallisesti
hd versio TampereenTeron jääkaapista hd versio TampereenTeron jääkaapista
mitähän tyttö mahtaa miettiä? mitähän tyttö mahtaa miettiä?
 850 näyttökertaa, 5 viestiä, 1.24 MB, 1 tiedosto, 16.09.2019 13:34:19
[ + 0 | ]

Kiinakin on valmistautunut uuden iphonan tuloon

[34408] [0.mp4] [1.24 MB] [482x854] [] []

iphone

(16)  · 

kiina

(174)  · 

piraatti

(16)
16.09.2019 14:49:43
#247059 [+-] Piilota Suosittele

Mulla on kaks kameraa (lisäksi sormenjälkitunnistin) ja 18 megapikselin kamera PITÄIS olla, mutta sillä saa 5 sekunnin valotusajalla sitten tälläsiä kuvia:


2004 mulla oli kolmen megapikselin kamera jolla sai parempia.

16.09.2019 14:51:40
#247060 [+-] Piilota Suosittele

>>247059 mulla oli joku mokian puhelin ja sillä sai aika hyviä ja htc kanssa.. mekapikselit ei ollu kaksinumeroisia mutta hirmu hyviä kuvia sai silti

16.09.2019 15:26:51
#247074 [+-] Piilota Suosittele

>>247060
Mihin joku edes tarvitsee 64 megapikselin kuvia. Exä ottaa toisinaan kuvia lapsista sellasella ja laittaa sähköpostiin jotain 25mg jpeg -kuvia lapsista. Ne vois EHKÄ PIENENTÄÄ ENSIN!!

Sitäpaitsi jos sitä zoomaa, ne kuvat ovat älyttömän epätärkkaa suttua. Siksi mulla on (jossakin) myös ihan kamera.

16.09.2019 17:39:08
#247122 [+-] Piilota Suosittele

Sen jälkeen kun se homo Jobs kuoli aidsiin (virallisesti sanoivat syöpä) ei apple ole tehnyt mitään mullistavaa.

[ 5 viestiä | ]