Tunnel of Love Tunnel of Love
Kissakuvia ja gifejä Kissakuvia ja gifejä
Suorituspaineet ovat valtavat Suorituspaineet ovat valtavat
Fuck Me Jesus Fuck Me Jesus
Järjestyksenvalvoja :D Järjestyksenvalvoja :D
Taivaallinen vittusaatana Taivaallinen vittusaatana
juokse henkesi edEStä :--D juokse henkesi edEStä :--D
Mirko tykkää muhkummasta Mirko tykkää muhkummasta
Pickup line scientist Pickup line scientist
Huora Huora
Paha alemmuuskompleksi Paha alemmuuskompleksi
täh täh
Demand perfection Demand perfection
Onpas tumma Onpas tumma
City Slicker Visits The South (Hunt: Showdown) City Slicker Visits The South (Hunt: Showdown)
Repostnik ja torm.. term.. no jotain salaista FSB:tä Repostnik ja torm.. term.. no jotain salaista FSB:tä
Nahkaläppä Nahkaläppä
Teit kohtalokkaan virheen >:3 Teit kohtalokkaan virheen >:3
Kuvaotokset #31 Kuvaotokset #31
Setämiehiä, setämiehiä kaikkialla Setämiehiä, setämiehiä kaikkialla
;_; ;_;
judaismi voimistuu judaismi voimistuu
Homma saatana Homma saatana
Pastafari Pastafari
 989 näyttökertaa, 14 viestiä, 1.5 MB, 1 tiedosto, 09.11.2018 16:39:52
[ + 8 | ]

Suomen hienoin kolikko

[20372] [kalevala.jpg] [1.5 MB] [3504x1740] [] []
kalevala.jpg

50

 · 

markkaa

 · 

kalevala

(15)  · 

suomi

(394)  · 

kolikko

(37)
09.11.2018 16:42:57
#119965 [+-] Piilota Suosittele

Tämä julistettiin maailman vuoden kolikoksi joskus 1980-luvulla! Eikä ihme, sen on suunnitellut sama Reijo Paavilainen kuin mun vähän aikaa sitten lähettämäni YYA-mitalinkin! Huomatkaa erityisesti tuo kuusista koostuva maisema!

09.11.2018 18:33:32
#120019 [+-] Piilota Suosittele

>>120000
Pistän pykälän verran paremmaksi. Sain Joutsan S-marketin "ykskätisestä rosvosta" juuri tuon suomi 100 2 euroisen ja Kansallismaisemat Koli 2e juhlarahan samalla kertaa. Katsoin rahapajan sivuilta, niin se kansallismaisemat-kolikko olis alkuperäispakkauksessa sieltä tilattuna 24,50€...

09.11.2018 18:39:18
#120024 [+-] Piilota Suosittele

>>120019

Ne kolikot mitä saa vaihtorahana on eri asia kuin ne mitä keräilijöille yritetään myydä kymmenillä euroilla. Keräilijöitä yritetään kusettaa tekemällä niille muka erityisen hienoja kiiltolyöntiversioita oikeista kolikoista. Se kusetus jostain syystä uppoaa yleisesti, mutta ei uppoa minuun.

>>120020
Mä oon niin romantikko että mua ei kiinnosta rahojen arvo. Jos joku kolikko on kallis, sen hinta on mulle lähinnä hidaste tai ikävämmässä tapauksessa este. Mä en myy kolikoitani enkä hanki niitä hyvät prosentit silmissäni kiiluen. Mä vain tykkään niistä.

15.12.2019 22:09:50
#282904 [+-] Piilota Suosittele

>>282814
>>282876

Reijo Paavilainen oli (tai ehkä mahdollisesti on yhä, en ole aivan varma) hieno taiteilija! Toki nykyään eletään aivan eri maailmassa, keräilyrahat ovat pelkkää sontaa keräilijöille ja käyttörahojen pitää olla tavallisen kansan makuun sopivan tylsiä

[ 14 viestiä | ]