Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:14:00 Jäseniä 12 Vierailuja 2 345 Medioita 387

Autoihin liittyvät

Kjeh kjeh Kjeh kjeh
Puluparka autoaan etsimässä Puluparka autoaan etsimässä
"This guy is going places" "This guy is going places"
panisin panisin
nainen ratissa nainen ratissa
ei taida mennä läpi ei taida mennä läpi
duracel potkasee duracel potkasee
auto vilkuttaa auto vilkuttaa
Venäläinen kompressori Venäläinen kompressori
tytöt näyttää esimerkkiä tytöt näyttää esimerkkiä
Yllätysmunalada Yllätysmunalada
Helvetin lutkat kokoajan parkissa Helvetin lutkat kokoajan parkissa
se on vartin homma se on vartin homma
edullinen laajennus edullinen laajennus
Höhö Höhö
kurwa kurwa
elän vaaraallisesti elän vaaraallisesti
tunnit melkeen täynnä tunnit melkeen täynnä
ranskalaiset ranskalaiset
Nyt kävi näin Nyt kävi näin
tärkeä apuri tärkeä apuri
hienosti parkkeerattu hienosti parkkeerattu
alapallo jumissa alapallo jumissa
tuli paniikki tuli paniikki
 828 näyttökertaa, 13 viestiä, 0.14 MB, 1 tiedosto
09.04.2022 14:53:47
[ + 0 | ]

S4

[63526] [-6535494622312646697.jpg] [0.14 MB] [480x640] [] []
-6535494622312646697.jpg

rapulle uutta menopeliä

 · 

audi

(14)  · 

farmari

(7)  · 

vag

(7)  · 

olympiavolkkari

09.04.2022 17:48:23
#562203 [+-] Piilota Suosittele

>>562158 Tai asennevikainen. Itse en tosin (H)audia ottaisi, koska sitten kun alkaa porsimaan, niin kaikki porsii kerralla. Armeijakaverilla oli S-sarjalainen ja se muuttui sopivien kilometrien täytyttyä 2-tahtikoneeksi hörien vähintään puoli litraa öljyä/100km. Huoltoliikkeessä sanoivatkin sitten, että se ois 8k€ koneremppa ja se auto ei konerempankan jälkeen tullut täysin kuntoon.

[ 13 viestiä | ]