Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:14:00 Jäseniä 12 Vierailuja 2 345 Medioita 387

Autoihin liittyvät

initial D initial D
nainen tankkaamassa nainen tankkaamassa
Tolla mennään kyllä jo kuuhun Tolla mennään kyllä jo kuuhun
Työ tekijäänsä kiittää Työ tekijäänsä kiittää
Näppärä tyttö Näppärä tyttö
TOJOTA TOJOTA
taivaallista rallia taivaallista rallia
huumoria huumoria
Boset Boset
Vittukun auto simahti :D Vittukun auto simahti :D
wee :*D wee :*D
Repostnik myy autoaan Repostnik myy autoaan
Fiat Multipla <3 Fiat Multipla <3
Volvo 940 Volvo 940
hehe xD hehe xD
kesä auto kesä auto
Fiat punto Fiat punto
auton sisäpesu auton sisäpesu
kova kilpailu kova kilpailu
tuli paniikki tuli paniikki
sutii sutii
drift kingz drift kingz
perusvenäläisiä perusvenäläisiä
Nokia Nokia
 359 näyttökertaa, 6 viestiä, 3.12 MB, 1 tiedosto
26.05.2026 22:25:00
[ + 0 | ]

naiset näyttää

[88399] [22e6793539fc32ff-h264-sd.mp4] [3.12 MB] [540x960] [22.97s] [] []

auto

(729)  · 

driftaus

(9)  · 

kolari

(164)  · 

nainen

(2356)
27.05.2026 15:49:52
#755576 [+-] Piilota Suosittele

>>755562 Oletan että tuolla kanssa tapahtuu jonkinlainen esitutkinta kolaritilanteissa.
Mutta juu donitsit tuossa lähistöllä päättyen penkalle/kaiteeseen on aika raskauttavat todisteet.

27.05.2026 17:16:28
#755583 [+-] Piilota Suosittele

>>755576
Usein myös niiden puute kertoo paljon. Vaikka peräänajo on yleensä aina peräänajajan vika, niin siitä tulee vielä törkeämpi rike jos jarrutusjälkiä ei ole missään ja kaveri vetäs punasissa valoissa seissyttä autoa perseeseen.

Aina siis kandee jaruttaa, vaikka näkis ettei millään kerkee ni silti jarrupedaali pohjaan ja vedä vaikka käkkäriä samalla. Niinkuin mulla kävi talvella, edellä oleva mersu ABS jarruillaan pysähty valoihin heti ku keltaselle vilahti. No mulla oli saab 90, ei siis 900 vaan legenda maantienlaiva 90 :D Sellanen kun ei talvella pikku jäätiellä pysähdy :D

Kumipuskuri pelasti, mersusta väänty vetokoukku

27.05.2026 21:55:32
#755609 [+-] Piilota Suosittele

>>755583 Muistelisin amiskan aikana tulleeni risteykseen talviliukkailla vanhalla
kakkoskoppasella golffilla.
Joku sillonen mopojonne päätti sitten yllätten tulla sieltä kolmion takaa meikän eteen vasemmalta.
Jarru pohjaan että kerkeis edes vähän hiljentää. En varma että missäkohtaa, mutta tempasin
sitten käkkärin kanssa pohjaan ja ratti linkkuun.

Tein sellasen 10 pisteen sivuluisu väistön ettei siihen montaa senttiä jäänyt väliä, kun
taitoin golffin linkussa sen edestä.

Kylki kävi vastapään lumipenkassa, mutta pääsin irti viellä samalla vauhdilla.
Jonne jatko matkaa enkä viellä tänäpäivänäkään ole varma, että tajusko miten
lähellä oli päätyä koristeeksi nokkapellille...

[ 6 viestiä | ]