Li Andersson saa banaania Li Andersson saa banaania
Muikea istuja-koira Muikea istuja-koira
ron huonossa hapessa ron huonossa hapessa
Synti Kaupunni (Jonne in memoriam ;____; ) Synti Kaupunni (Jonne in memoriam ;____; )
Ismo kuvakommentti Ismo kuvakommentti
Tarja Tarja
onko oikea paikka onko oikea paikka
Meeegggg Meeegggg
Uuuuh Uuuuh
Viinisarjakuva Viinisarjakuva
Trump ei kestä huumoria Trump ei kestä huumoria
Karvisen rakenne on muuttunut. Karvisen rakenne on muuttunut.
Niin,eikös lapsena sanottu että jos kiusaa nii voi olla ihastunu Niin,eikös lapsena sanottu että jos kiusaa nii voi olla ihastunu
Köydenveto, majesteettinen loikka ja hymyä huuleen Köydenveto, majesteettinen loikka ja hymyä huuleen
Metripizza Metripizza
Havuja perkele Havuja perkele
kuka on syyllinen kuka on syyllinen
Ei mennyt niin kuin strömsössä Ei mennyt niin kuin strömsössä
Elmerin käsi Elmerin käsi
Olen ihan samaa mieltä Olen ihan samaa mieltä
Ähläm sähläm Ähläm sähläm
Viidakon kuningas Viidakon kuningas
Oi mait! Wot you lookint at?! Oi mait! Wot you lookint at?!
röhräh röhräh
 280 näyttökertaa, 5 viestiä, 8.43 MB, 1 tiedosto, 03.06.2026 20:31:07
[ + 2 - | ]

onko jääkiekossa tarpeeksi maahanmuuttajia

[88610] [tiedosto.mp4] [8.43 MB] [1280x720] [66.20s] [] []

vittu

(110)  · 

mitä

(43)  · 

paskaa

(159)
03.06.2026 21:31:18
#756653 [+5] Piilota Suosittele

Joku ylen suvakkiruutu ohjelma vissiin? Pisti heti korviin tuon soijahomon sanavalinta että näkyykö uhkakuvia kun jääkiekko ja ne torijuhlat ei ole vielä täysin woketettu neekereillä pilalle.

03.06.2026 22:41:12
#756665 [+4] Piilota Suosittele

Heti ku suomen joukkueessa on ensimmäinen neekeri nii lopetan sen katsomisen.
EI ei saatana ollu mun porukoilla varaa kustantaa mun jääkiekkolisenssejä tai varusteita, jalkapalloo joutu pelaan pölysillä kentillä vittu.
Laittakaa ne nekrut potkii sitä palloo, siinä ne on hyviä, saattas suomi rueta siinäkin pärjää ja kaikki potkupallofanit on nii vitun soijasia et niillä varmaa seisois kelli kun ne katsois tummia miehiä juoksemassa suomen paidassa.
Aion nyt vetää kännit koska suutuin ihan vitusti.

06.06.2026 19:36:12
#756980 [+1] Piilota Suosittele

Valkonaamat pelaavat jääkiekkoa ja mustat koripalloa, kyllä se on jämpti näin. Rotuja tai urheilulajeja ei pitäisi sekoittaa keskenään.

[ 5 viestiä | ]