Bisneskissa junailee Bisneskissa junailee
moi pitää mennä moi pitää mennä
And a pirate's life for me! And a pirate's life for me!
emu emu
Aamu käyntiin kerta-annoksella Aamu käyntiin kerta-annoksella
Korjaamon kisse Korjaamon kisse
mana mana mana mana
pesuspurdo :3 pesuspurdo :3
Tyhmä huora Tyhmä huora
Autofellaatio Autofellaatio
Kissa- ja Koiragifejä Kissa- ja Koiragifejä
stroking desu stroking desu
Huumevalistusta Huumevalistusta
Ahmatti :3 Ahmatti :3
smooth criminal smooth criminal
history of the entire world, i guess history of the entire world, i guess
Hyvä siitä varmaan tulee.. Hyvä siitä varmaan tulee..
Minigun Minigun
Osaan minäkin iskeä ohi! Osaan minäkin iskeä ohi!
Kahvi lämmittää pakkasaamuna :) Kahvi lämmittää pakkasaamuna :)
KURWA KURWA
Näkyy olevan... Näkyy olevan...
minä vahingossa minä vahingossa
eurooppa kartalla eurooppa kartalla
 280 näyttökertaa, 5 viestiä, 8.43 MB, 1 tiedosto, 03.06.2026 20:31:07
[ + 2 - | ]

onko jääkiekossa tarpeeksi maahanmuuttajia

[88610] [tiedosto.mp4] [8.43 MB] [1280x720] [66.20s] [] []

vittu

(110)  · 

mitä

(43)  · 

paskaa

(159)
03.06.2026 21:31:18
#756653 [+5] Piilota Suosittele

Joku ylen suvakkiruutu ohjelma vissiin? Pisti heti korviin tuon soijahomon sanavalinta että näkyykö uhkakuvia kun jääkiekko ja ne torijuhlat ei ole vielä täysin woketettu neekereillä pilalle.

03.06.2026 22:41:12
#756665 [+4] Piilota Suosittele

Heti ku suomen joukkueessa on ensimmäinen neekeri nii lopetan sen katsomisen.
EI ei saatana ollu mun porukoilla varaa kustantaa mun jääkiekkolisenssejä tai varusteita, jalkapalloo joutu pelaan pölysillä kentillä vittu.
Laittakaa ne nekrut potkii sitä palloo, siinä ne on hyviä, saattas suomi rueta siinäkin pärjää ja kaikki potkupallofanit on nii vitun soijasia et niillä varmaa seisois kelli kun ne katsois tummia miehiä juoksemassa suomen paidassa.
Aion nyt vetää kännit koska suutuin ihan vitusti.

06.06.2026 19:36:12
#756980 [+1] Piilota Suosittele

Valkonaamat pelaavat jääkiekkoa ja mustat koripalloa, kyllä se on jämpti näin. Rotuja tai urheilulajeja ei pitäisi sekoittaa keskenään.

[ 5 viestiä | ]