Voihan vaahto :3 Voihan vaahto :3
Olen saapunut kotiin! Olen saapunut kotiin!
Kitsune Mura - Kettukylä Kitsune Mura - Kettukylä
mamu tatuointi mamu tatuointi
Le wine de l'natur Le wine de l'natur
kana soppa sinkku dieetti kana soppa  sinkku dieetti
"Eins zwei..." "Eins zwei..."
Dancing Dancing
merimies siili merimies siili
GamerGrandma GamerGrandma
Kim ja Trump nuorina ja nykyään Kim ja Trump nuorina ja nykyään
Kutsu Kutsu
Tutkimus Tutkimus
Ennen oli kommaritkin terästä. Ennen oli kommaritkin terästä.
leipoo leipoo leipoo leipoo
OK OK
Che oli vekkuli äijä Che oli vekkuli äijä
Sikailu intensifies Sikailu intensifies
Om nom nom Om nom nom
lammas lammas
En pysty keksimään otsikkoa:/ En pysty keksimään otsikkoa:/
Ylijäänyt mp4 Ylijäänyt mp4
Meni hieman jo vittuilun puolelle Meni hieman jo vittuilun puolelle
Gondola löytää Jumalan Gondola löytää Jumalan
 348 näyttökertaa, 5 viestiä, 12.13 MB, 1 tiedosto, 07.04.2026 07:20:02
[ + 2 - | ]

Artemis 2 greenscreen mokat

[87242] [989.mp4] [12.13 MB] [576x1024] [60.70s] [] []

artemis

(9)  · 

nasa

(18)
07.04.2026 13:38:51
#747398 [+1] Piilota Suosittele

Paitsi tietysti että streamissa, tai alkuperäisessä videossa ilmiötä _ei_ ole, vaan ainoastaan tässä videossa, jossa ruutua kuvataan kameralla ... eli kuten Likasankokin totesi : chroma key päällä, eikä siis videossa vaan ruudussa mitä tässä on kuvattu.

Ps. on pirun kova green screen, ottaen huomioon että streami on pyörinyt pari vuorokautta, luulisi että tässä vaiheessa olisi jo vaijerit menneet solmuun, kun tuolla kelluvat milloin missäkin ja milloin mitenkin päin ... erityisesti antaisin bonukset sille joka käsittelee vaijereita joilla tuon naisen hiuksia ohjaillaan niin että näyttäisivät olevan painottomassa tilassa ...

07.04.2026 21:31:41
#747521 [+-] Piilota Suosittele

>>747396
Salaliittoteorioita ja tälläsiä "feikkejä" on helppo jakaa yleisölle, jotka helposti uskovat kaikkea netissä näkemäänsä aidoksi. Ja juuri tämäkin, on näiden foliohattujen taktiikka. Heti kun esität niille faktoja, niin "sä oot vaa lukenu ne netistä!"

Esimerkiksi @pölle just selitti mulle että Artemiksessa on käytetty ihan tavallisia 50e tokmannin aurinkopaneeleja, koska hän näki kuvan siitä netissä.

netissä

[ 5 viestiä | ]