Kela Kela
ruotsi suomi norja rannalla, mitä kävi? ruotsi suomi norja rannalla, mitä kävi?
Talentti Talentti
Luolastolaiselle helppo nainen Luolastolaiselle helppo nainen
Joku ähly Joku ähly
Alien Alien
rikkoi sen häkin rikkoi sen häkin
Ihana nainen Ihana nainen
Miehet sopalla Miehet sopalla
Missä näitä myyään? Missä näitä myyään?
Ystävyys on taikaa! :D Tägää kaveri! Ystävyys on taikaa! :D Tägää kaveri!
kissa mukana kissa mukana
Kurpitsa Kurpitsa
Börheä kosse :3 Börheä kosse :3
Bee movie Bee movie
Helttoja Helttoja
Vituttaa kun käy näin Vituttaa kun käy näin
Vihdoin! Vihdoin!
Jutun juurta Jutun juurta
nuket nuket
Uutisia Uutisia
Ihmisen typeryydellä ei ole rajaa Ihmisen typeryydellä ei ole rajaa
Käsikylpy Käsikylpy
Only Epstein things Only Epstein things
 517 näyttökertaa, 9 viestiä, 2.71 MB, 1 tiedosto, 10.01.2026 21:09:33
[ + 2 - | ]

dejavu

[85518] [903359b605ac3f24-h264-hd.mp4] [2.71 MB] [720x1280] [13.38s] [] []

sutii

(7)  · 

traktori

(47)
10.01.2026 22:53:26
#734341 [+1] Piilota Suosittele

En ole asian tuntija, mutta eikös kauhan piikeillä vois jarruttaa painamalla tiehen? Volvokuskilla jännät paikat :D

11.01.2026 19:54:29
#734435 [+1] Piilota Suosittele

>>734350
Aika hyvin se piti kuiteski kuormaajan näpeissään, ei päästänyt linkkuun vaan suoristi. Tollasessa tilanteessa kaikki tapahtuu niin nopeasti, joten en lähtis ainakaan itse moralisoimaan kauhan käytöstä. Pahimmassa tapauksessa se ois Volvon täräyttämään tota pakittavaa autoa vasten jolloin oltais jo keskusteltu korvauksista ja vakuutuksista. Nyt selvittiin vaan säikähdyksellä

11.01.2026 20:29:01
#734438 [+1] Piilota Suosittele

>>734435 Huonosta kokemuksesta tietää, että linkku-ohjattavat on käytännössä mahdottomia
ohjata sivuluisussa ainakin tyypillisillä tavoilla.

Ei onnistunut katepillarilla eikä tekalla, joista kokemuksia :)

11.01.2026 21:08:31
#734441 [+1] Piilota Suosittele

>>734438
Juu, linkkuvehkeet käyttäytyy ihan eri tavalla verrattuna autoihin varsinkin sivuluisussa. Tossa oli helvetin hyvät mahikset että koko paska ois lähteny pyörimään enemmänkin, mut nyt selvittiin yhdellä piruetilla

11.01.2026 23:35:17
#734446 [+-] Piilota Suosittele

>>734441 Tuo tausta minua vähän huoletti, että mitä siellä oli.
Tasamaa vai toinen mäki, kun ei usvalta oikein nähnyt selväksi.

Tasamaalla pillari kyllä stoppaa itestäänkin ilman isompia hämminkejä, mutta
jos siellä olis ollu toinen rinne/oja, niin sitten tuo olis voinu olla pikkuinen ongelma
liukumisen jatkuessa yhtään pidempään.

[ 9 viestiä | ]