Esko Nikkari Esko Nikkari
Heavyech Heavyech
Takinkääntäjien kuningattaret. Takinkääntäjien kuningattaret.
Luonto on kaunis Luonto on kaunis
Riia ja napalmi Riia ja napalmi
Musacorner Musacorner
Magnetismi Magnetismi
Tre mycketkliffa fotograafien Tre mycketkliffa fotograafien
teeeppäs frouva vähä sapuskaa ku hiukoo :DDDD ja tua kaliaaaa :D teeeppäs frouva vähä sapuskaa ku hiukoo :DDDD ja tua kaliaaaa :D
Leikki Leikki
Hehe :D Hehe :D
Muista kastella tuuliturbiinisi säännöllisesti Muista kastella tuuliturbiinisi säännöllisesti
This is the most retarded thing i've seen in a long time. This is the most retarded thing i've seen in a long time.
Auuuui... Auuuui...
Marjatta aviovuoteessa. Marjatta aviovuoteessa.
Airplane Airplane
vanha viisas puu vanha viisas puu
sploot :3 sploot :3
välipala välipala
Juhannusveikkaus 2021 tilastot Juhannusveikkaus 2021 tilastot
Päivän safkat Päivän safkat
Jes italia Jes italia
George George
Merkkipäivä, 30 vuotta peleä Merkkipäivä, 30 vuotta peleä
 466 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.13 MB, 1 tiedosto, 13.03.2025 03:17:15
[ + 2 | ]

älä räplää

[79017] [209391616aef477d.jpg] [0.13 MB] [1052x781] [] []
209391616aef477d.jpg

auto

(729)  · 

kännykkä

(36)
13.03.2025 17:51:01 | 17:56:01
#686281 [+-] Piilota Suosittele

Saatan muistaa ihan omiani, mutta jos autossa oli oma lankapuhelin,
niin sitä sai käyttää ajonaikana, mutta kännykkää ei.
-94 vuoden c280:sessä oli keskikonsolissa nokian tekemä puhelinjärjestelmä.
Sinne meni tavan simkortti ja puhelimessa itsessään sama käyttöliittymä, kuin
3310:ssä. Jopa matopeli löyty :D

Edit: Ja kyllä. Puhelin toimi täysin normaalisti ja ratista sai vastattua
äänentoiston kautta ja mikrofoninin toimi. Jännä fiilis, kun nokiatune huutaa
autossa parkissa, jos joku yritti soittaa siihen.

-94 vuoden auto ja ominaisuuksia, joita ei 10 vuotta uudemmistakaan viellä löytynyt.
Kuvitella, vain että mitä tuo oli maksanut uutena aikanaan.

13.03.2025 19:23:09
#686301 [+1] Piilota Suosittele

>>686281 Muistaakseni laki ei kiellä erillisen luurin käyttöä puheluihin autossa, vaikka se ei olisikaan integroitu. Eli ei muuta kuin vanha Ericssonin lankapuhelin osiksi ja luuri plugilla kännykkään kiinni.

13.03.2025 23:37:19 | 23:37:40
#686364 [+2] Piilota Suosittele

>>686301
:D Joo ei varmaan tulis sakkoa, mutta tuo kuva on ihan oikein. NCAP vähentää yhden tähden viidestä automaattisesti jos autossa on tuollainen naurettava ja vittumainen härpäke, ja NCAP on autolehdissä hyvin arvostettu. Tuohan on sama ku tekstais, joo okei kirjottais ajaessa joka on vielä puheluakin vaarallisempaa >=(

[ 3 viestiä | ]