torrent master race torrent master race
Römpötin Römpötin
Ihana nainen Ihana nainen
Tein ite😎👍 Tein ite😎👍
Tasapainoinen börh Tasapainoinen börh
Kissen paskatorni Kissen paskatorni
Uusi menopeli Uusi menopeli
superjoonas superjoonas
Ihana nainen Ihana nainen
MR Pihvi MR Pihvi
Hermanni Päätalo Hermanni Päätalo
apustaja reggae band apustaja reggae band
käänteinen onlyfans käänteinen onlyfans
dindu nuffins dindu nuffins
Kaikkien Tampere Kaikkien Tampere
Lihavauva Lihavauva
Lesbian sex is weird Lesbian sex is weird
Tollastako porukka oikeasti tilaa temusta? Tollastako porukka oikeasti tilaa temusta?
Narun jatko Narun jatko
Wuff ja moro Wuff ja moro
Stubb painimassa Stubb painimassa
get rekt get rekt
Börh Börh
incel sauna incel sauna
 652 näyttökertaa, 11 viestiä, 33.66 MB, 1 tiedosto, 19.10.2024 04:08:56
[ + 3 - | ]

kansalaisvaikuttaja :D

[74018] [7dc440822875f014.mp4] [33.66 MB] [576x1024] [89.80s] [] []

israel

(58)  · 

palestiina

(50)  · 

nainen

(2353)  · 

tyhmä

(63)  · 

kreikka

(18)
19.10.2024 10:12:10
#654033 [+2] Piilota Suosittele

Kertoo aktivistin omasta sivistystasosta aika paljon.
Ei mikään vitun ihme, että noita hihhuleita on pirun vaikea ottaa
kovinkaan tosissaan, kun puoletkaan ei varmaan tajua miksi me ees
ollaan täällä huutamassa.

19.10.2024 19:28:45 | 19:29:28
#654184 [+-] Piilota Suosittele

Olisin suuresti yllättynyt jos näistä aktivisteista edes joka kolmas olisi lukenut edes wikipedia-artikkelin Israelin-Palestiinan konfliktista.

Suomenkin lippu saattaa olla uhanalainen!

19.10.2024 19:45:38 | 19:46:44
#654193 [+-] Piilota Suosittele

Ei kai kukaan julkaise videota, jossa on käyttäytynyt noin tyhmästi, internetiin? Haiskahtaa esitykseltä.

19.10.2024 20:39:46
#654209 [+1] Piilota Suosittele

>>654193 Ottaen huomioon ihan oikeiden idioottien määrän, jotka
viisaasti kuvaavat paikkojen hajottamista, niin ikävällä todennäköisyydellä
tämä on aito keissi.

Tai joku jolle video on jaettu sen tyhmyyttään tai vittuilun merkeissä
laittaa yleiseen jakoon.

19.10.2024 21:49:40 | 21:51:49
#654248 [+1] Piilota Suosittele

>>654217 Vähän sama, kun täälläkin se keissi missä varusmies vetää sarjalla
räkäpäitä auton ikkunasta motarilla. Oletettavasti joku kaveriporukasta
jakoi eteenpäin joka pisti nettiin isomman yleisön ihasteltavaksi.

Poliisitutkinta ja varmasti jotain kivaa seurasi itse ampujalle ja
tuskin kuvaajana toiminut kuskikaan ihan taputtelulla pääsi.

20.10.2024 10:02:02
#654329 [+2] Piilota Suosittele

>>654326 No joo siinämielessä motivaatioilla on hyvinkin suuri ero.
Kaikki intin käyneet ymmärtävät pienen perseilyn kunhan ei satu henkilö tai omaisuusvahinkoja.

Mutta koska meillä on latvakakkosia aktivisteja, niin mikäs sen helpompaa nostaa
omaa statustaan kuin tehdä tälläinen voimannäyte. Jos se olisikin ollut
israelin lippu, niin mitään ongelmaa ei olisi tullut.

Eli oletettavasti joku edes häviävää syyllisyyden tunnetta potenut jakoi
videon yleiseen näkyvyyteen.

20.10.2024 15:25:17
#654377 [+2] Piilota Suosittele

>>654033 Monihan nuista luulee että palestiinalaiset on juutalaisia :D Ja se on kyllä paras kun ne niissä pride jutuissa kans että vapauttakaa Palestiina. Noh hyö ei vissiin tiedä semmosta et Palestiinassa homous on rikos ja siitä yleensä tuomio on kuolema :D

20.10.2024 16:56:27
#654403 [+1] Piilota Suosittele

>>654377 Valitettavasti on ollut kunnia vängätä jonkun lesboksi kääntyneen
vanhan haahkan kanssa asiasta ihan kotisuomessa.

Facessa tällä oli kuva missä just tuollasessa free palestina öyhötyksessä
heiluttaa pridelippua. Kyselin, että ookko ihan varma tuon järkevyydestä.

Tuli jotain sensuuntaista, että on kuulemma tuttuja palestiinasta eikä
niitä haittaa hänen lesbous. Luonnollisesti kun kertoi asiajohteisesti, että
maapaossa olevan kanta ei välttämättä edusta lähtömaan yleistä kantaa asiaan.

Siinäkohtaa, kun kertoi, että meillä on ihan internetti, videomateriaalia
ja mielipiteitä saa kun kysyy keltä tahansa sieltäsuunnasta tulleelta muslimilta,
että mitä homolle tehdään sielläpäin.

Meni sellaiseksi ölinäksi ja varmaan kutsui laumaansa apuun, kun kohta
siinä oli sellainen 5 rekkalesbon ryhmä vänkäämässä kaikesta mistä
ei ollut puhetta.

Eli kyllä valitettavasti tuo aktivismi täytyy olla seurausta jostakin happivajeesta
tai sellaiseksi rupeaminen vaatii toimenpiteen, kun pikaisella googlauksella
löytyvät asiat eivät enää kelpaa todisteeksi.

Mutta löytyy artikkelia, missä biologisesta kanasta tulee hormonihäiriön
takia kukko....

[ 11 viestiä | ]