Töissä Töissä
Hiukset :3 Hiukset :3
alabama neekeri alabama neekeri
Hetkonen sanoi Putkonen Hetkonen sanoi Putkonen
Kiusallista Kiusallista
Decent Decent
kameruksia kameruksia
Kebab poistettu Kebab poistettu
"STATE OF THE UNION 2020" — A Bad Lip Reading "STATE OF THE UNION 2020" — A Bad Lip Reading
Jos meillä olisi aikakone, nyt olisi hieman erillaista Jos meillä olisi aikakone, nyt olisi hieman erillaista
vänkeä pallo :3 vänkeä pallo :3
Nyt tulee! Nyt tulee!
Modern world. So beatiful. Modern world. So beatiful.
Seppo, perkele Seppo, perkele
wtf >:/ wtf >:/
Sekalaisia gifuja Sekalaisia gifuja
Hapsiproof. 107Kg & 137Kg selkäveto Hapsiproof. 107Kg & 137Kg selkäveto
Sara la fountain Sara la fountain
booring booring
Kirin J Callinan - Big Enough Kirin J Callinan - Big Enough
Avulias kisu :3 Avulias kisu :3
Ettäs tiedätte Ettäs tiedätte
Simmutohtori Simmutohtori
ylösalaisin :3 ylösalaisin :3
 694 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.14 MB, 1 tiedosto, 06.03.2020 11:51:55
[ + 0 | ]

Australiassa saa tämän verran ruokaa tupakkiaskin hinnalla

[40389] [0.jpg] [0.14 MB] [700x519] [] []
0.jpg

koko

(11)  · 

pieni

(43)  · 

biene

(5)
06.03.2020 12:54:14 | 12:55:23
#314795 [+-] Piilota Suosittele

>>314793
Laitoin kyllä yläkanttiin. Sillä lailla laskeskelen aina kauppareissulla että pyöristän ylöspäin. Voi olla lähempänä 30€ :täkin.
Lidlistä jos käyt hakemassa niin pääsee varmasti siihen 26€.

06.03.2020 12:57:14
#314797 [+-] Piilota Suosittele

>>314795
Ite kyl heittäsin alle 30e arviot. Mut jooh. Toki noissa riippuu onko "merkki" porkkanoita esim vai jotain perus porkkanoita jotka maksaa max 1e tollanen pussi. Sama pastan kanssa. Perus pastaa saa tollase pussi johonki about 1e mut voi maksaa varmaa johonki 3-4e asti. Leipäki näyttää joltai maxsizesäästöpakkaukselta joka tuskin maksaa 2e enempää, vaikka voi toki olla isoki pussi jotain laadukkaampaa ja oikeesti maksaa 4-5e (en oo kyl koskaa tajunnu miks ostaa jotain "parempaa paahtista" ku se o shit tier leipää anyways :D).

06.03.2020 13:08:49
#314802 [+-] Piilota Suosittele

>>314795 suurin osa noista tuotteista maksaa 1-2€ suomessa. ainoa kallis on naudan jauheliha mikä maksaa on noin 4€ luokkaa. laskuissa pääsin aika lähelle tota 26€ summaa.

[ 11 viestiä | ]