Tule kanadaan Tule kanadaan
Rare Royal Crown Derby Figurine - Royal Cat Rare Royal Crown Derby Figurine - Royal Cat
Antaisin muiskun vain sulle Antaisin muiskun vain sulle
@heviparta oli kylillä pyörähtämäsä @heviparta oli kylillä pyörähtämäsä
soup time soup time
Lentorättejä Lentorättejä
Ei jaksa keksiä otsikoita 31 Ei jaksa keksiä otsikoita 31
Vitun laihat kuolkaa! Vitun laihat kuolkaa!
Hermione Grangers Hermione Grangers
Aikomus vs. Totuus Aikomus vs. Totuus
Ei jaksa keksiä otsikoita 34 Ei jaksa keksiä otsikoita 34
Selfie-tikku ajelua Selfie-tikku ajelua
Tavanomaiset nuoret Tavanomaiset nuoret
Suomen keisari -kombo Suomen keisari -kombo
Ei jaksa keksiä otsikoita 14 Ei jaksa keksiä otsikoita 14
Amerikkakokoelma Amerikkakokoelma
Saanko nuggua hieman pitempään? Saanko nuggua hieman pitempään?
Waifuja Waifuja
Aksolotlin ylöstempaus Aksolotlin ylöstempaus
Ei jaksa keksiä otsikoita 28 Ei jaksa keksiä otsikoita 28
Muutama webm 8 Muutama webm 8
Toka vaihtoehto on kivoin Toka vaihtoehto on kivoin
Pissary Pissary
Kissakuvia Kissakuvia
 708 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.14 MB, 1 tiedosto, 06.03.2020 11:51:55
[ + 0 | ]

Australiassa saa tämän verran ruokaa tupakkiaskin hinnalla

[40389] [0.jpg] [0.14 MB] [700x519] [] []
0.jpg

koko

(11)  · 

pieni

(43)  · 

biene

(5)
06.03.2020 12:54:14 | 12:55:23
#314795 [+-] Piilota Suosittele

>>314793
Laitoin kyllä yläkanttiin. Sillä lailla laskeskelen aina kauppareissulla että pyöristän ylöspäin. Voi olla lähempänä 30€ :täkin.
Lidlistä jos käyt hakemassa niin pääsee varmasti siihen 26€.

06.03.2020 12:57:14
#314797 [+-] Piilota Suosittele

>>314795
Ite kyl heittäsin alle 30e arviot. Mut jooh. Toki noissa riippuu onko "merkki" porkkanoita esim vai jotain perus porkkanoita jotka maksaa max 1e tollanen pussi. Sama pastan kanssa. Perus pastaa saa tollase pussi johonki about 1e mut voi maksaa varmaa johonki 3-4e asti. Leipäki näyttää joltai maxsizesäästöpakkaukselta joka tuskin maksaa 2e enempää, vaikka voi toki olla isoki pussi jotain laadukkaampaa ja oikeesti maksaa 4-5e (en oo kyl koskaa tajunnu miks ostaa jotain "parempaa paahtista" ku se o shit tier leipää anyways :D).

06.03.2020 13:08:49
#314802 [+-] Piilota Suosittele

>>314795 suurin osa noista tuotteista maksaa 1-2€ suomessa. ainoa kallis on naudan jauheliha mikä maksaa on noin 4€ luokkaa. laskuissa pääsin aika lähelle tota 26€ summaa.

[ 11 viestiä | ]