raivopää amine raivopää amine
tässä on hyvä tässä on hyvä
modernit ratkaisut modernit ratkaisut
omaisuuden uusjako omaisuuden uusjako
Oliko tää taas jopa oma repo? Oliko tää taas jopa oma repo?
Mekkomiesten reivit Mekkomiesten reivit
täs mä täs mä
swägein röökimainos swägein röökimainos
nitisee oudosti nitisee oudosti
ergonomia ergonomia
normipäivä töissä normipäivä töissä
Gay Man 2 Gay Man 2
olette tässä olette tässä
lateksilakanat on jo eellä lateksilakanat on jo eellä
turn the light aus turn the light aus
hieno tpaita hieno tpaita
kikkaili kikkaili
pesäpalloa pesäpalloa
heti aamusta heti aamusta
et sä voi tehä näin et sä voi tehä näin
kesäkissa kesäkissa
Mitä ihmettä Mitä ihmettä
ei kikkaile enää ei kikkaile enää
velho velho
 809 näyttökertaa, 9 viestiä, 3.1 MB, 1 tiedosto, 01.01.2020 04:30:06
[ + 5 | ]

Sumatralainen rotta-apina


braindead

(6)  · 

avara luonto

01.01.2020 04:49:46
#288527 [+-] Piilota Suosittele

>>288525
Ei ennää tehä nuin hyviä leffoja. Ehtiin jo vähän innostua siitä Dave And Tucker VS Evil vai mikä lie olikaan, mutta sekin lässähti kovasti sitte loppua kohti. Vähän sama ku musiikissa. Parhaat pätkät tehtiin -84 +-10 vuotta. Noin suunnilleen.

01.01.2020 04:52:57
#288528 [+-] Piilota Suosittele

Toinen vähän hyvään suuntaan oli se missä ne nuoret pääty kaikenlaisten menninkäisten listittäväksi. Muisti vaan ku ei enää toimi niinku nuorempana, mutta kyllä mää sen tähän vielä keksin. Öh, tais olla mettämaja pöpelikössä, eli cabin in the woods.

01.01.2020 17:45:21 | 17:46:42
#288647 [+-] Piilota Suosittele

Aeee vittu, aikoja kun Petteri teki hyviä leffoja.

Bad Taste, Braindead, Meet the Feebles....

Kehuin noita töissä joskus vuosituhannen alussa yhdelle vanhemmalle työkaverille. Se vittuili joka kerta tuosta sumatralaisesta rotta-apinasta ainakin seuraavat 6 vuotta. Ei osannut arvostaa Braindeadia. :D


Edit:
Mitäs ne myöhäisemmän ajan muutamat melko hauskat olivat... Evil Aliens ja Black Sheep?

[ 9 viestiä | ]