Ei vituta Ei vituta
Perähikiän siittokisa Perähikiän siittokisa
Tulinen jauhelihakastike makaryllillä Tulinen jauhelihakastike makaryllillä
Surnu Pekka Surnu Pekka
Ihana nainen Ihana nainen
Ensiapu Ensiapu
Pelasti kamunsa Pelasti kamunsa
Vitsillinen sarjakuva 4 Vitsillinen sarjakuva 4
Toinen pölöjä Toinen pölöjä
On aika transendoitua On aika transendoitua
Tulis jo kevät Tulis jo kevät
Ihana nainen Ihana nainen
Tsekkaas tää!!! Tsekkaas tää!!!
"Joko nyt on aamu?" :3 "Joko nyt on aamu?" :3
tekee tiedettä tekee tiedettä
Kuin norppa avantoon... Kuin norppa avantoon...
Teetä ole hyvä Teetä ole hyvä
Vesi taittaa valoa Vesi taittaa valoa
Haista Haista
Surkea ruoka-automaatti >:3 Surkea ruoka-automaatti >:3
Sorsaa vituttaa Sorsaa vituttaa
En ostaisi valmiiksi paskasia lenkkareita En ostaisi valmiiksi paskasia lenkkareita
Jotain korvassa Jotain korvassa
hienot moovsit hienot moovsit
 686 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.03 MB, 1 tiedosto, 20.12.2019 12:03:12
[ + 8 - | ]

Saatana täällä on kylmä!

[37824] [tiedosto.jpg] [0.03 MB] [740x493] [] []
tiedosto.jpg

kisse

(356)  · 

lumi

(122)  · 

ilme

(228)
23.12.2019 20:22:12
#285343 [+-] Piilota Suosittele

@5evill

Uskon että saat börheiksi joululahjoiksi paljon rakastavia börheitä böggäygsiä ja pusuja ja hurinaa sekä suopean tuimia kiikkustuolista luotuja katseita ja lisää kehräystä :333 >:3 Unohtamatta sähinää, älämölöä ja lelujen perässä juoksemista :333

Tule sitten kertomaan että olin oikeassa ;3

23.12.2019 21:54:42 | 21:55:21
#285383 [+-] Piilota Suosittele

>>285343
Mortti on hyvin kiireinen ulkoiluharrastuksensa parissa, mutta kyllä jonkin verran. Maikki hoitaa hommansa tavanomaisella tyynellä varautuneisuudella. Leluksi kelpaa ihan foliopallo. :3

:3

23.12.2019 22:15:24 | 22:29:22
#285402 [+-] Piilota Suosittele

>>285383

Maikki todistaa että arvokkuus ja leikkisyys kulkevat sopuisasti tassu tassussa :3

Folio rapisee mukavasti tassuissa ja kelpaa tyydyttämään pienriistaan kohdistuvaa murhan... metsästyshimoa näin talvella >:3

Isäntä :3

Get heres from theres huumon! :333


Toivottavasti siellä pohjoisemmassa on vähän kuivempaa ettei Vivis kastele itseään ;__; Eikä petivaatteita >:3

[ 8 viestiä | ]