Jos Suomen valtio on rakas, myös venäläisten vapauttajien pitäisi olla rakkaita. Ruotsin vallan alla olisimme yhä samassa asemassa kuin ns. "meänkielen" puhujat. Venäjä ja keisari Aleksanteri I antoivat meille oman valtion!
>>87807 Jos nyt totta puhutaan niin Napoleon mahdollisti sen. Jos Napoleonilla ei olis ollu juttua brittien kaa niin ei venäjä olis suomeen lähtenyt. Eli oikea suomen valtion perustaja on Napoleon
[
8 viestiä
|
]
⭰
uusi aligersantti spurdo on syntynyt :--D
Miro
haha benis
Oh spurdo-kuvakommentti :DDDDD (Jumppanen, ti 15.11.2011)
Kaksi tapaa
Ei vituta (Calvin, ma 26.12.2011)
hehe
Neuvostotuoli kestää
Oodi NN:lle
Viddu gäytii geulii absil kyddiä pakoon :DDDDD
whisgas
Jyrki the vahinkorasistinen K-kauppias 1-4 (hallelujaa)