05.06.2026 16:22:18
#756844
[+-]
Piilota
Suosittele
etanalta
etanalta
Mun mielestä etanat oli hyviä sen valkosipulihässäkän kans.
En oo koskaan maistanut.
>>756846 Kaveri kerto, että olivat tosiaan ihan hyviä ku ranskassa keikkareissulla söi, mutta se vaati just semmosen reilun valkosipulivoihässäkän minkä kanssa ne tarjoiltiinki. Koostumus on kuulemma lähellä jotain säilykeherkkusientä niin jos sen kanssa pärjää niin voi olla ihan jees. Ajatus nyt sinänsä on vähän iljettävä, mutta ku avoimin mielin lähtee kokeileen miksipä ei vois olla hyvinkin toimiva tapaus. :D
>>756859
Näin oon itekki kuullu, mutta mikäs helvetillinen määrä voita ja valkosipulia ei muuttas hyväks.
Esim. en välitä juuri herkkusienistä kun eivät maistu milleekkään ja koostumus on epäedullinen, mutta pekoniherkkusienet... Noh niissä maistuu pekoni ja se juusto mitä laitat sisään :D Eli hyvältä :D
>>756927 Erittäin hyvin sanottu siellä perällä. :D Ite kyllä diggaan herkkusienistä vaikkei ne kauheasti maistukaan miltään, mutta mulle se napakka koostumus toimii. Hard Kokki youtubessa teki sen kapteenin kastikejäbän kans täytettyjä herkkusieniä pekonilla niin oli kyllä helvetin hyvän näköstä ja varmasti helvetin hyvän makustaki. :D
>>756844
>>756846
>>756859
>>756927
Luomua sen olla pitää ;D
https://edition.cnn.com/2018/11/05/health/man-dies-after-eating-slug-on-dare
>>756955 Muistan lukeneeni tuosta niin kyllä haasteet on mahtavia. :D Ite joskus poikasena söin kastemadon ku yks naapuruston tyttö sano, että maksaa mulle jotain 10-20 markkaa niin minäpoikahan söin. :D Villinä varhaisteininä söin myös lukinjalkoja ku joku sano, etten varmasti pysty syömään. :D Lukinjalat nyt oli hyvinki helppoa evästä ku ehän niissä oo mitään syötävää ja kastematoki uppos kyllä helposti ku ei turhia pureskellu. :D
>>756952
Joo se voi olla raakana iha ok koostumus, mutta kypsennettynä on melkosta löysää limaa.
>>756957
Hyi helevetti :D
>>756957
Söin kans madon pienenä ja hampaissa rousku kun pureskelin sen.
>>756999
Kaveri söi -80 luvulla kastemadon röökistä.