Eikö tää nyt oo jotenkin omituinen tilanne, että jos Masalla ei ole ikinä edes ollutkaan ajokorttia saati mopokorttia ikänsä puolesta, niin missä on se logiikka minkä perusteella se määrätään ajokieltoon? Tai ehkä, että mitä sillä haetaan ennemminkin? Okei, jos Masa tavataan mopon ratista niin saa jälleen sakkoja, joita ei muutenkaan maksa kun on ollut ulosotossa jo syntymästään lähtien, niin miten se otetaan huomioon lakiteksteissä? Nykyään ku ei enää muuteta sakkoja vankeudeksi niin eihän sillä ole Masalle mitään muuta merkitystä kuin se, että matka hidastui pieneen länkyttämiseen. Kenties se mopedi vietiin pois, mutta niitähän Mazzaaaap hitsailee kasaan joka toinen päivä muutenkin. Eikä taatusti ole maksanut mitään vakuutuksia, kun rekisterikilvetkin tekee itse jne.