Mo Mo
Lihava lehmä Lihava lehmä
Tein joskus kuviksen tunnilla Tein joskus kuviksen tunnilla
Turkki siistitty Turkki siistitty
Mielenkiinto Eskaloitui Mielenkiinto Eskaloitui
This must be the workings of an enemy bongo This must be the workings of an enemy bongo
Globalismi Globalismi
Onnea Vova-setä! Onnea Vova-setä!
Muutama webm 26 Muutama webm 26
Työpaikkailmoitus RÄH HÄH höhö Työpaikkailmoitus RÄH HÄH höhö
Ullatus! Ullatus!
atk-katti atk-katti
Co-op Co-op
Aamiainen Aamiainen
Väsähtäneet seikkailijat Väsähtäneet seikkailijat
Pelastusvene Pelastusvene
D.va D.va
1 tähti 1 tähti
Ei hauska, mutta oleellinen Ei hauska, mutta oleellinen
Herkullista mutta... Herkullista mutta...
Burdo ja sen keppi Burdo ja sen keppi
Eines ankka :D Eines ankka :D
Sairasta epäkristillistä maanpetoksellista häiriintynyttä paskaa Sairasta epäkristillistä maanpetoksellista häiriintynyttä paskaa
Neponen Neponen
 692 näyttökertaa, 5 viestiä, 6.95 MB, 1 tiedosto, 10.06.2025 08:57:30
[ + 3 - | ]

Ja hoitoon tämä transuttaja

[81194] [m_208763.mp4] [6.95 MB] [360x640] [79.22s] [] []

transu

(158)  · 

uuniin

(27)  · 

vihreät

(423)  · 

varoitusvärit

(16)  · 

myrkyllinen

(14)  · 

feminismi

(108)  · 

feministi

(121)  · 

kaheli

(18)  · 

sekopää

(91)  · 

vihervassarit

(92)  · 

vasemmistoliitto

(122)  · 

sdp

(558)  · 

demarit

(141)  · 

lghdtv

(114)  · 

aakkoslauma

(118)  · 

mielisairas

(30)  · 

pedari

(17)
10.06.2025 11:08:04
#702083 [+5] Piilota Suosittele

Jos 'sielu' onkin sukupuolitettu, niin eikö silloin väärään sukupuoleen syntyminen ole jonkinlainen sielunhaaste tai sielunoppi. Sen valekorjaaminen materiaalisella tasolla lamaannuttaisi sielun kehityksen.

Ja jos kyse ei ole sielusta vaan elinaikana kehittyneestä persoonasta, niin dysforiasta voi oppia ulos samoin kuin se saatiin istutettuakin.

10.06.2025 20:51:10
#702151 [+2] Piilota Suosittele

>>702084
Haluaa vaan ihan lapsillekin noi hoidot mahdollisiksi. Lapsista niihin hakeutuisi sitten se aivopesty porukka johon koulun opit ovat menneet täydestä, ja kas, siinä uusi Vasemmistoliiton tai Vihreiden äänestäjä.

[ 5 viestiä | ]