Tekiä: Vumpalouska 11v Tekiä: Vumpalouska 11v
ira.. eiku kari ira.. eiku kari
hiilinielu :D hiilinielu :D
Torstai Torstai
Demarit, putlerin ihQt. Demarit, putlerin ihQt.
paskapersepillu paskapersepillu
Börhiä vilpostaa Börhiä vilpostaa
Steven Seagalin kanssa palaverissa Steven Seagalin kanssa palaverissa
Surutarina Surutarina
Hitler kuulee Putlerista Hitler kuulee Putlerista
Putoamisen jalo taito Putoamisen jalo taito
Puolalainen turri Puolalainen turri
Totuus tuli Tamperelaisen suusta Totuus tuli Tamperelaisen suusta
marian kulmunit marian kulmunit
Putin Putin
Tosirakkaus ei katso elollisuutta Tosirakkaus ei katso elollisuutta
Kellon opettelua. Kellon opettelua.
gondola kaikkialla gondola kaikkialla
paska perse pillu specialist paska perse pillu specialist
Tähän se menee Tähän se menee
fak fakjuu fakin fak fakjuu fakin fak fakjuu fakin fak fakjuu fakin
Ryssän ennuste Ryssän ennuste
Ylpeä uskovainen Ylpeä uskovainen
Melkoisen epätoivoista. Melkoisen epätoivoista.
 663 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.78 MB, 1 tiedosto, 26.01.2025 12:42:07
[ + 8 - | ]
👑 Plussatuin 26.01.2025.

AI poliisi

[77388] [tiedosto.mp4] [0.78 MB] [480x854] [12.63s] [] []

26.01.2025 15:26:11 | 15:30:51
#676236 [+-] Piilota Suosittele

Solenoidi joka toimii sen mukaan, kuinka paljon valoa heijastuu takaisin.
Sama toiminta noiden nosto-ovien kanssa, että jotakin valosilmän edessä,
niin ovi ei tule alas.
Tässä siihen on laitettu väljempi toleranssi, että tietty määrä valoa tulee takaisin
kirkkaasta/vaaleasta pinnasta niin kelpaa. Musta palikka imee valon
joka riittää ylittämään asetetun resistanssin saa piiskaa.

Tuo vastakappale johon valo heijastuu on oletettavasti vain peilinkaltainen,
joka toimii lähtötilanteena. Jos sitä ei olisi heijastamassa takaisin, niin kampe
piiskaisi edestakaisin oletuksena, koska silmä ei saa valoa takaisin ollenkaan.

27.01.2025 02:03:18
#676418 [+2] Piilota Suosittele

>>676409 Amiksen aikana putkipuolella oraksen tehtaalla kävästiin ja siellä
esittelivät silloista uutuutta, eli näitä infrapunalla/valosensorilla toimivia
pesualtaita, joita on nykyään joka puolella.

Meillä oli silloin yksi auringonpimennyksen aikana
palaneen hiilikellarin musta somali, joka koitti omia lapasiaan tarjota lavuaarille
eikä vettä tullu. Siinä pyöritteli ja ihmetteli, että onkohan tämä rikki.
No siitä tarjosin omaa lapasta tilalle ja vettä tuli.

Vasta kun tarjosi hupparin valkoista hihaa siihen hollille, niin sai huijattua
sensoria, mutta vesi loppui heti kun tuli liikaa ihoa näkyviin.

Siinä sitä esittelyä vetäny tantta kirjoitteli jotain hätääntyneenä ylös
ja mutisi, että pitää laittaa tekniselle puolelle viestiä tuosta.

Siihen tämä meidän jätkä tuumi, että ei haita mä totunu kuuma ja kuiva.
Siinä kohtaa se tantta näytti, että sukeltaa just sen viereisen sohvan taakse...

[ 6 viestiä | ]