kuivaa mut :3 kuivaa mut :3
uk poliisi murtaa ovea uk poliisi murtaa ovea
Lollot Lollot
kevyttä ripulia kevyttä ripulia
hupsista hupsista
ählämit ählämit
Koiruli Koiruli
Boris Groh: Our Lovely Neighbor Boris Groh: Our Lovely Neighbor
joku päivä joku päivä
Työttömyyden mm-kisat Työttömyyden mm-kisat
Ainoa oikea apu näille Ainoa oikea apu näille
spidercat spidercat
halipula halipula
Leikkaustoimenpide Leikkaustoimenpide
koske lisää koske lisää
Sorsaemo ja muksut Sorsaemo ja muksut
iloinen olut iloinen olut
intialainen avoauto intialainen avoauto
pantera pantera
kohta on talvi kohta on talvi
aamu alkaa hymyllä aamu alkaa hymyllä
Kun munaa ei saa eikä ole miehen mallia niin muuttuu vihreäksi Kun munaa ei saa eikä ole miehen mallia niin muuttuu vihreäksi
Rinteen Antti Rinteen Antti
silikoni korjaa silikoni korjaa
 663 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.78 MB, 1 tiedosto, 26.01.2025 12:42:07
[ + 8 - | ]
👑 Plussatuin 26.01.2025.

AI poliisi

[77388] [tiedosto.mp4] [0.78 MB] [480x854] [12.63s] [] []

26.01.2025 15:26:11 | 15:30:51
#676236 [+-] Piilota Suosittele

Solenoidi joka toimii sen mukaan, kuinka paljon valoa heijastuu takaisin.
Sama toiminta noiden nosto-ovien kanssa, että jotakin valosilmän edessä,
niin ovi ei tule alas.
Tässä siihen on laitettu väljempi toleranssi, että tietty määrä valoa tulee takaisin
kirkkaasta/vaaleasta pinnasta niin kelpaa. Musta palikka imee valon
joka riittää ylittämään asetetun resistanssin saa piiskaa.

Tuo vastakappale johon valo heijastuu on oletettavasti vain peilinkaltainen,
joka toimii lähtötilanteena. Jos sitä ei olisi heijastamassa takaisin, niin kampe
piiskaisi edestakaisin oletuksena, koska silmä ei saa valoa takaisin ollenkaan.

27.01.2025 02:03:18
#676418 [+2] Piilota Suosittele

>>676409 Amiksen aikana putkipuolella oraksen tehtaalla kävästiin ja siellä
esittelivät silloista uutuutta, eli näitä infrapunalla/valosensorilla toimivia
pesualtaita, joita on nykyään joka puolella.

Meillä oli silloin yksi auringonpimennyksen aikana
palaneen hiilikellarin musta somali, joka koitti omia lapasiaan tarjota lavuaarille
eikä vettä tullu. Siinä pyöritteli ja ihmetteli, että onkohan tämä rikki.
No siitä tarjosin omaa lapasta tilalle ja vettä tuli.

Vasta kun tarjosi hupparin valkoista hihaa siihen hollille, niin sai huijattua
sensoria, mutta vesi loppui heti kun tuli liikaa ihoa näkyviin.

Siinä sitä esittelyä vetäny tantta kirjoitteli jotain hätääntyneenä ylös
ja mutisi, että pitää laittaa tekniselle puolelle viestiä tuosta.

Siihen tämä meidän jätkä tuumi, että ei haita mä totunu kuuma ja kuiva.
Siinä kohtaa se tantta näytti, että sukeltaa just sen viereisen sohvan taakse...

[ 6 viestiä | ]