Luolastosta ulos Luolastosta ulos
Keittiöeläin Keittiöeläin
Haleja Haleja
Kolmelta aamuyöstä! Kolmelta aamuyöstä!
Erittäin harvinaiset muumimukit xD Erittäin harvinaiset muumimukit xD
Orange county chicken choppers Orange county chicken choppers
TOF TOF
vitun lit däbbi fam vitun lit däbbi fam
riemurasiassa aika ahdasmielinen spämmiboksi riemurasiassa aika ahdasmielinen spämmiboksi
Hitler Mussolini Hitler Mussolini
Rypäs Rypäs
Niiloa vituttaa Niiloa vituttaa
Metsäneekerin elämää Metsäneekerin elämää
Muinaista persialaista viisautta Muinaista persialaista viisautta
Pertsan järki Pertsan järki
finnoboo finnoboo
Ostos-TV Ostos-TV
Kiina vs. USA Kiina vs. USA
Tomaatti vittu tyrmistyy Tomaatti vittu tyrmistyy
Läskiys Amerikassa Läskiys Amerikassa
Rupee kämppä viilenemään Rupee kämppä viilenemään
Hämähäkki Hämähäkki
Jee, lintu!! :) Jee, lintu!! :)
Ikävä kyllä Ikävä kyllä
 638 näyttökertaa, 5 viestiä, 2.78 MB, 1 tiedosto, 03.01.2025 20:02:07
[ + 1 | ]

BLYAT

[76641] [706d5a9da0341a53.mp4] [2.78 MB] [1280x720] [10.47s] [] []

ukraina

(181)  · 

venäjä

(491)  · 

sota

(191)  · 

drone

(38)  · 

kamikaze

 · 

räjähdys

(60)
03.01.2025 20:23:52 | 20:25:26
#671175 [+1] Piilota Suosittele

Yliksen ww3:ssa käyny välillä tsiikailee näitä drone videoita ja ne on pahimpia katsoa missä ne tekee itsareita kun näkee dronen, tietäen että ei mitää mahkua. Käsikranaatista sokka irti ja kranu naamaan kiinni.
Ehkä jotain oliskin vielä tehtävissä, esim arvioida aika kranaatista ja heittää se dronee kohti ja ampua perää mut moni on kyllä nii väsyny varmaa toho paskaa et päättää mieluusti päivänsä.

15.02.2025 21:00:43 | 21:01:28
#680696 [+-] Piilota Suosittele

>>671175
Siinä on myös sellanen homma, ettei ryssillä ole oikeastaan lääkintämiehiä ollenkaan. Useimmissa tapauksessa raatoa/haavoittunutta raahaa sen parhaat kaverit. Jos sellasia ei ole, sut jätetään sinne. On videoita mis tälläseltä viedään ase kädestä ja kranaatit taskusta. Jättäen sen sinne vaan makaamaan. Kumman sä valitset? Kranaatti nyt vai myöhemmin?

15.02.2025 23:04:56
#680743 [+-] Piilota Suosittele

>>680696
Sanoisin että en varmaa menis tappelee jonkun herrojen sotia. Varustasin m/s rotan bensalla, työkaluilla, vedellä, teltalla ja kalavehkeillä. Ajaisin pohjois kotlantiin jossa kuolisin varmaa uusavuttomuuteeni.

[ 5 viestiä | ]